/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Byg selv pc - forslag?
Fra : tbayj
Vist : 549 gange
240 point
Dato : 21-03-06 19:21

Jeg har besluttet at min næste computer skal være en jeg selv har bygget. Jeg kan se at jeg kan få meget mere for pengene og så elsker jeg også at " makke " i sådan noget. MEN jeg vil jo gerne have en stor kraftig pc som kan klare diverse videoredigerings programmer. Den skal også være næsten lydløs, hurtig og kunne klare Windows Vista, når den kommer på gaden. Hvad skal bruges - altså hvilket bundkort, proccesor osv - hvor dyrt vil det ca blive? Hvis der er nogle som har nogle ideér vil det være super!

Kommentar
Fra : steno

Dato : 21-03-06 20:46

Hej tbayj, det kan være svært at sige hvad du skal bruge, for jeg kan sagtens sige dig en masse ting som jeg personligt ville vælge hvis jeg sku samle en maskine, men jeg ved ikke hvor meget du vil gi for en selv byg maskine, i alt.
For hvis du skal ha en rigtig god processor ville jeg anbefale den nye AMD 64, som er 2x 2.6 giga en ret så kraftig processor, men det løber op i næsten 10.000kr, så jeg skal vide et pris loft. så skal jeg nok gi dig en liste på ting

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 21-03-06 20:48

Hejsa

Prøv siden

www.shg.dk

der kan du selv bygge det du vil have, og få prisen samtidig

god fornøjelse

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 22-03-06 07:31

Loftet skal være 5000-6000 kr

Kommentar
Fra : DKBaya

Dato : 22-03-06 21:22

Hej

prøv at kigge på www.edbpriser.dk

Der kan du også finde mange ting og der er også billeder og anmelderser til nogen af dem.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-03-06 19:33

http://www.tjdata.dk/default.asp?id=54&table=Kat

Her kandu også finde alle dele til en computer eller også kan du købe en af dem der er samlet så spare du tid

dr.dem