/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Til RKL (Kører Outlook langsomt)
Fra : e.p.
Vist : 564 gange
30 point
Dato : 28-11-02 00:01

Jeg har et spørgsmål til dit tip: http://www.kandu.dk/dk/tip/2433

Hvad sker der hvis man gør som du beskriver.....Man må jo unægtelig slå en funktion fra ???

En meget provkerende (ikke ment sådan) eksempel, vil være at opfodre folk til at skrive formet c: i DOS for at få mere plads på harddisken

Accepteret svar
Fra : rkl

Modtaget 40 point
Dato : 28-11-02 00:25

Funktionen ligger såmend i at MS Outlook tjekker MSN. Jeg har endnu ikke mødt nogen som har haft behov for dette.
For det første er msn (i mine øjne) ikke værd at bruge set i forhold til hvad der ellers findes på markedet af lignende programmer. For det andet og det vigtigste - når jeg benytter et program, hvad enten det er til at tjekke mails eller redigere hjemmesider, har jeg ingen interesse i at det pågældende program foretager sig alverdens andre ting. Vil jeg benytte msn, åbner jeg programmet for det virker jo stadig. Men tro mig du kommer ikke til at savne noget - blot vil du opleve at din MS Outlook arbejder hurtigere.
Og til slut, det var for alt i verden ikke for at provokere :)

Med venlig hilsen Rasmus

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 28-11-02 08:06

Ok....jeg vil så hermed gøre det hjemme hos min far....jeg bruger selv Incredimail
Jeg bruger også MSN....og er glad for det, men det er jo så en smagssag...

Tak for svaret

Godkendelse af svar
Fra : e.p.

Dato : 28-11-02 08:06

Ok....jeg vil så hermed gøre det hjemme hos min far....jeg bruger selv Incredimail
Jeg bruger også MSN....og er glad for det, men det er jo så en smagssag...

Tak for svaret