/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Appleskærm til PC
Fra : polpot
Vist : 427 gange
300 point
Dato : 21-03-06 17:15

hej med jer.

jeg påtænker at købe denne skærm

Apple Cinema HD Display 23 tomme TFT aktiv matriks

men er der nogen der har erfaring med apple skærme til pc.
kan jeg få fuldt udbytte af den og kan der opstå fejl med de forskellige systemer ect ect

Der er dvi udgang på min pc, så det er ikke det spørgsmålet går på.

håber nogle kan hjælpe

polpot

Kommentar
Fra : annabassand

Dato : 21-03-06 17:52

Hejsa

I følge Apple virker det ... men sandheden er lidt en anden... Jeg kender til en som bruger denne skærm med både Mac og PC.

På Macen virker det uden problemer, men på PC'en oplever han nogle problemer. Skærmen har et perfekt billede, men Power og lys (brightness) knappen virker ikke altid under windows.

Der er sikkert også mange der kører Windows og Apple skærme uden problemer...

Mvh
Anna