/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Afgangsprøve
Fra : invisible
Vist : 563 gange
200 point
Dato : 21-03-06 14:55

Hvor skaffer man en folkeskole afgangsprøve fra, gerne med løsninger. Matematik/fysik/kemi/biologi m.fl.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 21-03-06 15:08

Der ligger altid gamle eksamenssæt på folkeskolerne - om de vil udlåne dem, ved jeg ikke....

Ring til nogle skoler i nærheden af dig og spørg dem ad - de bruges jo i almindelig undervisning fra 8. til 10. klasse...

Vaxen

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 21-03-06 15:25

er matematiklærer og har et par stykker

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-03-06 15:26

Som tidligere nævnt ovenfor, men ellers må du have fat i dine egne bøger og gennemgå dem, du kan også finde en del her

www.duda.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-03-06 15:28

Dette link skulle også være godt

http://www.eh-mat.dk/s97-5.pdf

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 21-03-06 15:28

--> Kunne sådan nogle scannes og E-mailes ?

Eller kopieres og sendes med posten ?

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 21-03-06 15:40

bor i postnr.2700 og du?

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 21-03-06 15:51

Helt i den anden ende af landet 7330

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 21-03-06 15:55

Nordsted, rigtig godt link.

Desværre skal man have læderet op af lommen, for at få besvarelserne.
Jeg kunne godt tænke mig at lave en prøve, og så kunne rette den bagefter.

Bare for at vide om man læner sig op af et 5 tal eller et 10 tal

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 21-03-06 16:02

kan du ikke spørge din lærer?
såer det kun bedømmelserne vi skal maile om?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-03-06 16:16

Kan du ikke regne noget herfra, og så sende resultatet videre til hjkofoed (hvis der ikker er facitliste med, det har jeg ikke tjekket)

http://www.matematikbogen.dk/

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 21-03-06 21:21

Jeg er desværre en grandvoksen mand, så der er ikke lige nogen lære at spørge

Det var nu ganske enkelt for at teste mig selv om imod en 9/10 kl. afgangseksamen i forskellige fag. Bare for sjov, så det ville være rart nok selv at have facit listen bagefter, så man kan sidde og ruble over det.

Men det er selvfølgelig en mulighed at købe nogle af de prøver fra Nordsted's link

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-03-06 22:44

Jamen jamen, hjkofoed vil jo gerne hjælpe dig, så bare klø på. Jeg tager hatten af for en grandvoksen mand der forsøger sig udimatematikken, flot gjort

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 22-03-06 00:47

Er selv 55, så jeg hjælper gerne en granvoksen mand, det er bar ikke alt scannet der bliver lige godt, derfor ville det være rart, om du selv havde opgaverne. Jeg skal prøve, når jeg får tid, at samle en liste over de opgaver jeg har retteark til.

Accepteret svar
Fra : hjkofoed

Modtaget 200 point
Dato : 22-03-06 00:51

se mail i profil og send mig et "pip" med emne: Kandu-inv

Godkendelse af svar
Fra : invisible

Dato : 24-03-06 11:30

Tak for svaret hjkofoed.