/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
sjove til emailen
Fra : anikatrit01
Vist : 544 gange
240 point
Dato : 21-03-06 11:21

Jeg ville blive super glad for nogen tips om hvor jeg kan sende noget flot eller personligt til mine venner over emailen.. Jeg tænker sjove billeder, og flotte diasshow på højtider, skægge billeder m.m.. Er der et program man kan downloade, eller en hjemmeside man kan gå ind på eller begge dele.. Jeg snubber glædeligt alt til mig..

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 250 point
Dato : 21-03-06 11:30

tag dig en rundtur på google og led efter billeder - animationer - stationaries osv - så finder dem dem en masse

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-03-06 11:44

Med Incredimail får du flere muligheder: http://www.incredimail.com/english/splash/splash.asp bruger du Outlook Express er der her nogle flotte baggrunde: http://www.lunasdatter.dk/out-look/out_look_index.htm

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 21-03-06 11:59

Præcis som miritdk, skriver bruig Google.

Opret en mappe på skrivebordet og kald den billeder, aniamtioner eller lign.
Når du så finder de billeder, du vil hente, skal du højreklikke på dem og vælge "gem som" , og så vælger du at gemme dem i din nye mappe med billeder.

Ikke alle billeder du ser "lader sig hente" - men det er der er rigeligt af andre der gør.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 21-03-06 12:46
Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 21-03-06 13:00

Diasshow kan du finde, hvis du leder efter .pps filer

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-03-06 19:04

Billeder der ikke lader sig hente, kan oftest snydes til at lægge sig ind på din PC alligevel.
De vil oftest kunne findes i "Temporary Internet Files". - Du kan også gå op i menuen "Files" og bruge "Gem som", hvorefter du vælger gem som "Webside Fuldstændig".
Det vil i de fleste fungere, ellers findes der andre metoder, som dog kræver lidt mere snilde!

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 21-03-06 20:26

Jo men severino, det går da ikke med visse billede, hvor man bliver mødt med et fy fy skamme sig, her må du ikke højreklikke!
Hvis du forstår hvad jeg mener

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-03-06 22:05

Både ja og nej - Der er jo nogle imellem, som beskytter deres side, som indholder elementer, der er hentet fra andre steder. Så hvor meget man skal lægge i disse FY FY'er, er så et godt spørgsmål.
Så det giver jeg ikke så meget for, med mindre det er noget specielt for den side hvor de findes.
Almindelige baggrundsbilleder, gifanimationer og lignende, findes spredt ud over store dele af verdenen. Så det ville jeg tage ganske roligt.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 22-03-06 00:33

severino, misforstå mig ikke, det er da helt forståeligt, at man beskytter "pynten" på sine hjemmesider - selvfølgelig. Alt kan jo ikke være gratis. Men der er jo så rigeligt at plukke af alligevel, så man skulle vel bruge et par computere mere, hvis man ville hente alle de billeder, der er mulighed for at hente.

At jeg nævnte det med billeder der lader sig hente, og nogle der ikke sådan lige lader sig hente, var nærmest ment som et råd til anikatrit, som lagde spørgsmålet ind på denne tråd.

God nat

Kommentar
Fra : anikatrit01

Dato : 22-03-06 09:36

Jeg har virkelig fået en hel utrolig hjælp på mit spørgsmål, jeg glore bare en fejl, jeg fik ikke skrevet komentar da jeg fik afsluttet det, så nu sidder alle de flinke folk der har hjulpet mig uden jeg kan give dem top poin, og det er jeg ked af.. Men jeg er ny og har ikke rigtig tjek på det med kandu endnu, så håber på forståelse fra alle dem der har hjulpet mig, og så må jeg til at få chek på det der
MVH Anika

Kommentar
Fra : anikatrit01

Dato : 22-03-06 09:38

Tak jeg har fået svar nok

Kommentar
Fra : anikatrit01

Dato : 22-03-06 09:39

super jeg har fået svar nok

Godkendelse af svar
Fra : anikatrit01

Dato : 22-03-06 09:49

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : anikatrit01

Dato : 22-03-06 09:59

Øv.. der er så mange jeg gerne vil give poin.. men jeg har gjort et og andet forkert, så jeg må prøve at få tjek på det!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-03-06 10:16

anikatrit0..

hvis du mener du har gjort noget forkert ved ikke at kunne dele point ud til alle - så tager du fejl - der er kun én der kan gives til

Nogle bruger så at uddele point ved at oprette en tråd/spørgsmål med overskriften til XXXX (vedkommende) og give et vist antal point - men det er absolut ikke et must

Velkommen til kandu

håber du får fornøjelse at dine pynteting

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 22-03-06 10:18

det er da fint nok anikatrit.
Vi er faktisk mange der gerne vil kommentere et spørgsmål og komme med råd - også uden at være på point-jagt - vi har jo alle (mere eller mindre) selv fået gode råd her i Kandu
Det er bare godt, når de råd der gives kan bruges.
Håber du nu kan pynte dine mails og sende nogle skæge breve!

Kommentar
Fra : anikatrit01

Dato : 22-03-06 10:41

Okey... så behøver jeg ik det her men det her.. Nej det siger jeg også.. Det behøver ikke at dreje sig om poin, men hvis det kan give svar på mere sikker måde så er det jo godt gået.. Anyway, vi snakkes, det er skide spændende det her..
HVH Anika..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-03-06 10:48

du der katteting.... ordet skæge ???? eller skægge ????? i det hele taget - findes det ?????? altså i betydningen sjove - morsomme osv ???

Miauwww

sorry for misbrug af din tråd anikatrit01