/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
2002 Hobby De Luxe 540 E
Fra : Mille35
Vist : 692 gange
50 point
Dato : 21-03-06 09:24

Vi påtænker os at købe denne vogn vi har nu en Adria unica 462 men den er blevet for lille.
Er her nogen der har sådan en Hobby ? er der - eller + er ?
Jeg kan se et problem,det er vores Cykel stativ for vi lige nu har monteret bagpå vores Adria,da der ingen vindue er ? Kan man det på Denne Hobby , da der er bagvindue i ?

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 21-03-06 15:57

hej
jeg har set hobbymed cykelstativ på
mener også at der kan fåes stativ til
at sætte på træk pinden (el.hvad den nu heder)

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-03-06 16:17

Hej Mille35.

Hvis jeg var dig, ville jeg bare ringe til en eller anden campingforhandler og spørge, de ved det jo 100%.
Der ER selvfølgelig muligt at en eller anden herinde har lige præcis dén vogn - men det er ikke sikkert - og alle vognene er jo forskellige.
Hobby laver så mange forskellige vogne og for at få det helt rigtige svar, skal du nok henvende dig dér - det behøver jo ike at være i 'købeøjemed' du spørger, det er meget almindeligt at spørge om forskellige ting ved forskellige vogne, før man endelig køber.

God fornøjelse - jeg synes også at Hobby laver gode vogne

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 22-03-06 14:17

hej Mille 35 .
jeg mener du sagtens kan sætte en cykelholder bag på en hobby,selv om der er bagrude
på den.
vi har sev en hobby 540 exclusive med en på.

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 22-03-06 18:32

Er i glade for den så ? Hvad årgang er jeres

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 22-03-06 18:53

til Mille 35 .
vi er meget glad for vores hobby.det er en årgang 1999 med en 3 meters fortelt.
vi bruger den rigtig meget,fordi vi kører på kræmmermarkeder om sommeren og sælger fiskegrej
næsten hver week end.og vi kommer over hele danmark.
KØB TRYG HOBBYEN.

HERLUF

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 23-03-06 07:25

Tror jeg osse vi gør

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 23-03-06 14:59

det kan i rolig gøre,vi har haft vores i 3 gode år.
ham der havde den før os ,har købt en magen til,så han overtog den gamle 2,5 m.
fortelt.
held og lykke med købet.
herluf

Accepteret svar
Fra : ardal123

Modtaget 50 point
Dato : 26-03-06 15:41

til mille.

jeg har set en hobby med vindue bag i,hvor der var monteret en cykelstativ.
så det er ikke kun vores der er en på.vores var nemlig monteret,da vi købte den.
hilsen herluf

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 28-03-06 12:59

Tak for svaret ardal123.

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 28-03-06 16:55

til mille 35.
tak godkendelsen af mit svar.

håber at i bliver glad for jeres nye hobby.

hilsen herluf