/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
spil start genstarter xp
Fra : popo
Vist : 491 gange
50 point
Dato : 20-03-06 09:33

har et problem med et rally spil alt virker fint til jeg skal starte fra målstregen så genstarter xp får en fjeldmelding bccode: 19 og en masse andre bccode fejl er der nogen der kan løse det

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-03-06 16:37

Måske en patch til spillet, eller installering af den nyeste driver til dit grafikkort!

Kommentar
Fra : popo

Dato : 22-03-06 09:50

spillet var med grafikkortet det er et geforce 6600 256 mb så man skulle da mene at det skulle virke med de driver der var med grafikkortet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-03-06 12:21

Hvad hedder spillet og hvad er den nøjagtige fejlmeddelelse?

Kommentar
Fra : popo

Dato : 22-03-06 17:42

Det hedder Xpand Rally og der kommer ikke nogen fejlmeddelelse den genstarter bare

Kommentar
Fra : Uranus

Dato : 23-03-06 18:00

det kan være at det er dine RAM der fejler og ikke spillet.

memory diagnostic program kan downloades fra.

http://oca.microsoft.com/en/mtinst.exe

Uranus

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 23-03-06 20:58

Prøv lige at højreklikke på Denne Computer og gå ind under Egenskaber> Avanceret, og under Start og genoprettelse trykker du på Indstillinger, og så fjerner du flueben i Genstart automatisk! Så vil der nok komme en blå skærm med en fejlmeddelelse, og den skriver du hele ned og sender herind! Så burde vi kunne kommere nærmere en problemløsning!

Godkendelse af svar
Fra : popo

Dato : 28-03-06 19:16

Tak for svaret tedd.