/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Weeee, jeg skal giftes!!!
Fra : vaxen
Vist : 883 gange
50 point
Dato : 19-03-06 23:39

SÅ tog manden sig endelig sammen og friede - det tog ham 13 år 4mdr og 13 dage... men I DAG skete det....

Nu lover jeg så, at holde op med at brokke mig over den lille ting...Nu kan jeg så klage over, hvor meget et bryllup koster...

Nuvel... Jeg synes det er SKØNT og må fortælle det allevegne...Også på Kandu... so here goes!!!

Vaxen.... Snart Fru Vaxen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-03-06 23:42

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-03-06 23:42

næsten FRU vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 19-03-06 23:51

Taaaaark

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 19-03-06 23:51

TILLYKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 19-03-06 23:52

Taaaaark

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 19-03-06 23:57

Er også rigtig glad - vrælede selvfølgelig.. Men det hører sig vist til

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-03-06 00:06

vaxen - tillykke tillykke tillykke!!!

Skal jeg så synge i kirken?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-03-06 00:08

Ha, din tilkommende ville åbenbart gemme pengene, som skulle have været brugt på jeres kobberbryllup, til jeres bryllup - så om 11½ år kan I holde sølvbryllup....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-03-06 00:16

Ihh vi skal til kandu bryllup både til snart hr. og fru vaxen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-03-06 00:20

Husk også at opdatere din profil når dagen kommer, måske er der også kommet et år eller to til selv om jeg godt ved at pigebørn kan blive først i 30erne i mange år

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 20-03-06 00:45

1000 gange tillykke. Må du få den bedste dag ever ! ja og fremover selvfølgelig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-03-06 06:53

Også et stort tillykke fra mig.... hvornår skal det være, sådan cirka??

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 20-03-06 09:20

Taark allesammen

Datoen har vi ikke liiige afgjort, men vi kunne da godt tænke os, at vejret var lidt med os... Så det skal lige blive lidt mere sommer end nu....

Og så skal vi da også lige hitte ud af, om vi er til kirke- eller rådhusbryllup....

Hvad siger I? Fortryder man et rådhusbryllup?

Vaxen

Kommentar
Fra : mercerpigen

Dato : 20-03-06 09:45

TILLYKKE......

Jeg var selv 6 år om at komme på knæ
Men så tog vi også turen med kirke og det hele.
Husk at få taget ordenlige billeder. Vi betalt en prof fotograf og det var pengene værd.
Min svogers "Kammerat" skulle tage billeder til søsters bryllup.....
Hvem sov pissefuld under bordet????????? = INGEN billeder = Meget sur brud
Bare lige et godt råd.

Mercerpigen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-03-06 09:54

Jeg forestiller mig, at hvis det skal være på Rådhuset, skal der laves noget specielt ud af det!

Ellers er jeg absolut til kirkebryllupper - den eneste lille detalje, jeg vil gerne nøjes med, er at blive hentet ved kirken med en helikopter hængnende i luften...

Hanne

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 20-03-06 09:58

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-03-06 10:24

Vi blev gift i kirke, det var en rigtig dejlig oplevelse, og vi var slet ikke i tvivl om at det skulle være kirkebryllup, men efterfølgende har vi været til flere rådhusbryllupper, og det var slet ikke sådan en
upersonlig og kedelig oplevelse som jeg havde troet.

På rådhuset var alle de gæster der ønskede det, inviteret med til at overvære vielsen, derefter komme hele flokken ned i det man på vores rådhus kalder for "hulen", hvor der var en øl/vin o.lign chokolade og småkager samt en gave til brudeparret, det var rigtigt hyggeligt. Så alt efter hvordan
"jeres" rådhus afholder bryllupper, kan det blive meget hyggeligt, ja næsten mere personligt i hvert tilfælde efter vielsen på et rådhus.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-03-06 10:36

"Jeg husker det, som var det igår!"

Da jeg var 11 år, skulle min onkel og tante giftes på Århus Rådhus.

Vi unger (tøser) ville seføli gerne være med og glo.

Jeg var DYBT rystet over den lægekonsulation, det var!

Håber da, at det er bløwn bejer!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 20-03-06 11:20

Hmmm.... Jeg kender faktisk ikke proceduren i min kommune, men det er da værd at undersøge!! Jeg kan godt se det rigtig hyggelige i, at alle gæsterne er med til selve brullyppet - måske man man bestille sådan et lille hyggerum bagefter???

Jeg må i gang med at studere mulighederne!!!

Et eller andet med at gøre det helt specielt på en rasende omkostningsfri måde

Gode ideer er absolut velkomne!!!

Vaxen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-03-06 11:57

Går tænkeboks!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-03-06 13:52

Guuud tillykke...jeg havde ikke set dit indlæg...

Kirkebryllup...så absolut!! ...bare min mening.

Specielt hvis du altis har drømt om at prøve at være princesse for en dag

Havebryllup med helstegt pattegris og salat og kartofler i en eller anden afskygning.

Og næste gang der er islagkager på tilbud, køber du en røvfuld af dem !

Så er der dømt bryllup...

Kommentar
Fra : keldjensen

Dato : 20-03-06 13:56

Stort tillykke herfra!!

Kommentar
Fra : Ursus01

Dato : 20-03-06 16:33

Kæmpe tillykke.......

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-03-06 17:07

Jamen Vaxen altså - du skal da selvfølgelig giftes i en kirke

Det eneste minus jeg kan komme i tanker om ved vort kirkebryllup er at kirkegangen var TREDOBBELT så lang på selve dagen, end dagen før og efter - det var en laaaang spadseretur

Men dagen bliver uforglemmelig uanset hvad I vælger!

Nogle venner valgte at blive viet i vores skov. De havde aftalt med borgmesteren hvor det skulle foregå og sådan blev det, borgmesteren syntes det var alle tiders og var helt med på den. Brylluppet var i juni så vidt jeg husker. De blev viet ved middagstid.
Efter vielsen var der hygge i Skovrestauranten lige tæt ved, her samledes vi allesammen til noget let mad og drikke og da klokken blev lidt mere, vinkede vi farvel til brudeparret som tog afsted på bryllupsrejse (cruise til Norge). Vi andre hyggede lidt videre og så var det gåhjemtid.

Et andet vennepar havde renoveret hus og inviterede til Housewarming - klokken 16:00 ankom borgmesteren og viede dem, stor overraskelse for de aller fleste af gæsterne.
De blev viet i bagende sol i august måned, i skyggen under et træ i haven - alle vi gæster stod omkring dem og det var nok noget af det mest romantiske jeg har oplevet, di go'este

Men uanset hvad I to finder ud af - så bliver det alle tiders dag

Et lille fif, fra en der har været gift i snart 26 år:

Husk at sætte Jer til at kigge ud af vinduet på bryllupsnatten!! (Det skulle jo være den smukkeste nat I Jeres liv)

Mere tillykke og venlig hilsen
Dorthe

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 20-03-06 17:35

Taaark ....

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 20-03-06 17:37

Skøn historie Dorthe!!! Det lyder sgu romantisk... Måske skulle vi droppe rådhus og kirke og tage en tur i det fri.... Herhjemme på vores egen skønne grund, måske??? Jooo, der er lidt at tænke over!!!

Vaxen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-06 17:51

Havde du ik' været så genert? ...så havde du jo taget MIG !!!

..men TILLYKKE alligeveller vaxen

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 20-03-06 18:20

Taaark ska´ du ha´du!!!

Nu er vi simpelthen gået i gang med de store tanker... Første ide er, at hive den rare borgmester med ud på et skønt træ-sejlskib sammen med vor allernærmeste familie og sige ja der...

Og så hjem til os selv og holde reception for den lidt bredere familie og bekendtskabskreds.... Informationssøgningen er allerede sat i gang... Så må vi se, om det kan bære, eller vi skal finde en anden smuk ide...

Vi mener, at det skal stå i pinsen - findes der mon en smukkere årstid?

Det bliver garanteret ganske perfekt!

Vaxen

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 20-03-06 18:55

Allerførst tælykke.... Her fik konen sit kirkebryllup... En absolut god dag, som jeg faktisk ofte tænker på... Og det er 8 år siden til sommer.
Men har I en ting der binder jer sammen på en særlig måde, skal I vælge dét. F.eks. det med sejlbåden eller hvad der nu er...

Pøj Pøj med planlægningen og livet som gift kvinde...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-03-06 16:46

Hyggerum på rådhuse til efter brylluppet? Er du sikker på alle gæsterne skal være med der?

Well nevermind all the good ones goes last!

Kommentar
Fra : jbkf

Dato : 22-03-06 17:53

til kommende fru og hr vaxen

tillykke herfra jeg er ligeglad om det er rådhus eller kirken, kommer alligevel
osse et tilykke til mig, jeg har en skøn datter og får nu osse en pragtfuld svigersøn

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-03-06 18:24

Tillykke farmand vaxen!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-05-06 15:51

SÅ! Nu er datoen fundet og det bliver som jeg gerne ville, nemmerlig i pinsen - eller lige før... d. .2 Juni...
Det bliver absolut et lille bryllup - vi bliver nemlig kun os to, borgmesteren og de to vidner, som lige har sagt ja, til at være med...

Vi har svinget frem og tilbage mellem syttentusind muligheder og kom frem til denne her - for nu!
Jeg har en kæmpe familie og vi har relativt mange venner, som vi rigtig gerne vil fejre dette med, men desværre ser det lidt småt ud med finanserne. Så vi har ganske enkelt valgt, at gøre dagen vores dag. Og når vi så kommer lidt til muffen, så vil vi tage en dejlig dag - måske med den stegte pattegris eller to, og så holde kanonhygge for alle dem, vi holder af.

Jeg er rigtig glad for denne beslutning... Og jeg glæder mig ganske afskyeligt Og så skal vi snart ude at kigge på ringe.... *FNIIIIIS*

Og så skal man da heller ikke kimse af det herlige Kandu-bryllup, der er potentiale for her, vel???
Det bliver da skæppeskønt!!!!

Vaxen (Vi manger ski´ da en brudesmiley!!!)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-05-06 17:00

uuhh, det lyder dejligt, vaxen!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 04-05-06 17:41

ORV, der er dælmoe ikke lang tid til

IHHHH altså......det bliver bare SÅ dejligt for Jer!

Jer to - naaaah......flere vil være med

Hr. Romantik
Frk. Glæde
Fru Kærlighed
Hr. Harmoni
Frk Troskab
Fru Støtte

...ja og så alle de varme vibrationer som vi allesammen sender af sted...

Intet er så dejligt som at få den man elsker

Knus fra mig.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 04-05-06 17:47

de to får hinanden i pinsen - øhhh- hvor er det lige pinsen sidder ??????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-05-06 17:49

... så gi'r vaxen nok en lille én og en bajer ..eller 2

</SPRUTORGLET>

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-05-06 17:58

ARRRJ vil.du, det var da et pragtfuldt indlæg!!! Tak for det - jeg skal byde gæsterne hjerteligt velkommen

Mirit - Måske pinsen sidder lige der, hvor det kilder allermest.

Under tæerne, selvfølgelig!!!!!!!!!!!! Hvor hulen ellers???????

Molo.... jeg giver sågu en hel kasse!!!!!

Cyberbajer......

Enjoy..... Bare tag for dig!

I andre er også velkomne, der er mere, hvor det kommer fra

Vaxen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-05-06 20:39

...ellers er jeg (..som sædvanlig ) leveringsdygtig i Cyber-øller

http://fergusons.dk/ebeer/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-05-06 20:46

Vil det sige, at vi ikke kommer til globryllup?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 04-05-06 22:04

Ihh hvor er det romantisk altså
Hvad skal du have på så?

Mange gange tusinder tillykker...og mange knus til jer begge 2

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-06 02:28

Papir er godt men kan det ikke holde efter 13 år! What's the Rush? *L*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-05-06 02:29

Jeg plejer at blive gift inden for samme dag men sådan er vi så forskellige

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 19-05-06 15:57

Så er ringene bestilt, og vi venter spændt på, at de bliver færdige d. 30/5

Hvis I er nysgerrige, så har jeg lagt et billede ind på min profil af juvelerne

Jeg kan da lige fortælle, at ringene er håndlavede og er sammensat af små figurer af elefanter i forskellige positioner...

Jeg er fuldstændig vild med dem - først syntes jeg, de var lidt smågrimme, så syntes jeg, det var sjove, og da vi havde været i andre forretninger og kun set en masse hamrende kedelige og serieproducerede ting, så var sagen helt klar! Det er bare de helt rigtige

Specielle som vielsesringe, men lige i min ånd..... Skøøønt!!

Og så er der kun to uger tilbage.....

Vaxen

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 19-05-06 16:01

Hvor er jeres ringe bare smukke

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 19-05-06 16:38

Taaark....

Jeg er også rigtig rigtig glad ved dem

Vaxen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-05-06 17:29

Elefant-ringene er et godt valg synes jeg; med tanke på jeres langvarige 'forspil'

Langsomt, eftertænksomt, sindigt og ...STORT

Jeg havde nu hellere set : Dødningehoveder, nogle lårbensknogler og løbende bloddråber

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 19-05-06 17:53

Faktisk overvejde vi et øjeblik sådan nogle med et kæmpe vikingehoved på.... Men gik bort fra det igen...

Tror sgu de var blevet for tunge

Efter lidt googling.... elefanten er en god ting:

Egenskaber, der kan knyttes til elefanten:

Styrke
Klogskab
energi
god dømmekraft
lederskab
intuition
mildhed
forpligtigelse
kommunikation
alder
god hukommelse

Og sikkert en hel bunke andet....

Jaaaa, det vist ikke helt skidt hva´?

Vaxen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 20-05-06 00:04

Hvor er de bare smukke...og hvor er der en god ånd over dem...sådan noget kunne jeg da godt have tænkt mig at finde på...

Skal du være hvid brud? eller hva?
Du bliver jo alså nødt til at sætte et billede ind af brudeparret når i er blevet gift

Godkendelse af svar
Fra : vaxen

Dato : 29-12-06 21:32

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk