/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
profil
Fra : ardal123
Vist : 576 gange
50 point
Dato : 19-03-06 18:15

hvorfor udfylder kandu brugerne ikke deres profil.
det ville være rart at man kunne se hvem man svarede.
det er nok ikke den rigtige sted jeg har sat min nødråb i.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-03-06 18:17

Det står jo en frit for at udfylde profilen, og mange har ikke lyst til at være så offentlig, som vi jo kan blive her på Kandu, da spørgsmål og svar kan findes på f.eks google

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-03-06 18:38

I min fritd er jeg gangster i Chicago.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 19-03-06 18:44

Jeg har da skrevet lidt om mig selv og det der står er ganske rigtig, holder med dig i at det kan være rart at læse om profilens forudsætninger for at svare, men du har ingen mulighed for at vide om det der står er rigtig

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 19-03-06 18:47

til Teil.
jeg har aldrig mødt dig i din fritid, som gangster.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-03-06 18:56

Jeg er vild med film fra forbudstidens amerika.
Den hårde og kontante afregning tiltaler mig.
Det var drenge der vidste hvad de ville.

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 19-03-06 18:57

til O:V:N:

tak for din profil, sådan skulle alle se ud.
det er rigtig man kan ikke se om det er rigtig,det der er skrevet

herluf

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-03-06 18:58

Jeg har heldigvis heller ikke mødt Gangster-Teil ...........................
uhada - min kæmpe spillegæld.
Jo da - måske er det godt med en udfyldt profil. Jeg syntes ikke det er så afgørende.

Godkendelse af svar
Fra : ardal123

Dato : 19-03-06 18:59

Tak for svaret o.v.n..

vi er enige.
herluf

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-03-06 19:02

Er nået til vejs ende i arbejdslivet. Har prøvet det meste. Hvis det var muligt
ville jeg have en blæksprutteuddannelse. Selv bestemme hvad der passede mig.
Det gør jeg sådan set, og har gjort. Prisen, nogle fyrresedler gennem årene.
Så se mig som selvstændig, gangsterlivet ville passe udmærket.
Kan lidt om meget, nysgerrig o.s.v.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-03-06 19:04

Selv tak ardal123 der er nu mange der har skrevet lidt i profilen og husk alle ikke superbrugere har ikke mulighed for at skrive noget om dem selv

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-03-06 19:28

Når jeg skriver en kommentar i et spørgsmål - så bliver den hjælp jeg kan give hverken dårligere eller bedre af, at der står noget i spørgerens profil og er for mig fuldkommen ligegyldigt.

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 19-03-06 21:26

Jeg kan godt se at I alle ser en del forskellige ud, men synes dog mest I ligner tegneseriefigurer. Personligt forsøger jeg at ligne et rigtigt menneske.
Med vednlig hilsen
Ejvind

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 19-03-06 22:02

til varla.

det er en heldig billed ,du har fået på.der ligner du en rigtig menneske.

herluf