/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
NyEmne ønskes Veterankøretøjer
Fra : EiHaBr
Vist : 443 gange
50 point
Dato : 19-03-06 14:57

Hej alle.
Var det ikke en god ide med en emne i Kandu der hedder Veterankøretøjer.
Hvis man har sådan en emne, havde man mulighed for at søge reservedele og viden hos hinanden.
Det tror jeg ville blive en god emne, både biler, traktorer, motorcykler, knallerter, -det er en af de ting der er vanskelig at skaffe viden omkring.
Mvh
EiHaBr

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 19-03-06 15:50

uden tvivl er det en god ting du foreslår, jeg tror mange vil benytte sig af dette.

Accepteret svar
Fra : ardal123

Modtaget 60 point
Dato : 19-03-06 15:51

uden tvivl er det en god ting du foreslår, jeg tror mange vil benytte sig af dette.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-03-06 16:21

Nu er det jo vist ikke planen, at Kandu skal være en database for køb og salg af noget som helst.

og m.h.t. veterankøretøjer, findes der jo bunkevis af den slags klubber der har hjemmesider med det du efterlyser, både debat/hjælpe hinanden/reservedele/ekspertise m.m.

Og derudover er der jo bil/MC/knallertkategorierne her, der dækker den slags.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : EiHaBr

Dato : 27-12-06 21:53

Tak for svaret ardal123.
Der var ikke særlig stor interesse så nu lukker jeg den med point til dig.
Det ville jo ellers være rart med en katagori der dækkede alle veterankøretøjer for "vi" er jo nok alle lidt interesserede i alle emner når man er for en type køretøj.
Tak

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 27-12-06 23:06

tak for godtkendelsen af mit svar.