/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Reservedel til plæneklipper
Fra : 2100
Vist : 1133 gange
50 point
Dato : 19-03-06 12:33

Nogen som kender en adresse hvor man kan købe online en reservedel, som denne link. Har bestilt på denne link, men hørte aldrig fra dem.

http://www.toolshopdirect.co.uk/parts/list/Black_Decker_Outdoor/Cordless_Mowers/GRC840----A

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 19-03-06 12:34

Det jeg skal bruge er en nøgle som har nr. 84 - Safety Key på linket.

http://www.toolshopdirect.co.uk/parts/list/Black_Decker_Outdoor/Cordless_Mowers/GRC840----A

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 19-03-06 16:06

Hej.
Vil snarest i morgen gå på mit reservedelslager og se om der skulle ligge sådan en nøgle. Det tror jeg, der gør.

Bottrup Havemaskiner I/S
Peter.

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 19-03-06 16:13

Har brugt Lyngby have redskaber mange gange.

http://www.lytek.dk/shop/

De har næsten alt og sender iløbet af et par dage, deres priser er også meget konkurrence dygtige

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 19-03-06 17:08

Hej Peter Bottrup Havemaskiner I/S

Hvis du har en er jeg køber, du kan jo se hvad den koster i England på linket. Mail lige til mig hvis du har en. sh@duo2.dk

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 20-03-06 19:42

Søger stadig da jeg ikke hørte mere fra "Botgaard"

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 20-03-06 22:29

Har ikke nået det i dag mandag.
Skal få det set efter i morgen over middag.

Sorry.

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 23-03-06 16:26

Hej.
Har fundet en nøgle til din plæneklipper men den sidder på en gangbar B&D GRC 730 med lader og renset og slebet. Prisen er 400 kr for hele maskinen, så har du en ekstra til dele. Jeg ved det kun var en nøgle, du eftersøgte, men her er et tilbud, der er til at føle på. Jeg skal afhænde min forretning, derfor gør jeg det på denne måde.

Peter.
peter.soee@mail.dk

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 23-03-06 18:46

Botgaard - takker nej tak

Annuller spørgsmålet
Fra : 2100

Dato : 18-05-06 12:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål