/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sangtekster
Fra : Thene12
Vist : 11608 gange
50 point
Dato : 19-03-06 11:04

Heej..
Jeg har nogle sangtekster som jeg ikke kan finde.. Nogen der kan hjælpe?
-Don't look for love (Kan ikke lige huske!)
-Os to (Alex)
-Skipper Bent (?)
-Spejdersangen (Tjenesten på p3)
-Træt af crack (Anden?)
-Lorte Parforhold (Magtens Korridorer)
-Kinky Fætter (Suspekt)
-Børn er dumme og grimme (Red Warzawa)
-Tror du det for sjov jeg drikker (Red Warzawa)
-Hurra skolen brænder (Red Warzawa)
-FAQ (Anders Matthesen)
-Hvad med dig selv (Fra terkel i knibe)
-Ta det af (Rent Mel)
-Når jeg bliver rockstar (?)
-Drenge som mig (Johnny Deluxe)
Det var vist dem! Håber i kan hjælpe!?
Forresten der skulle vel ikke være nogen der ligger inde med Havet er skønt? (Ariel?)
Sees..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-03-06 11:18

Her er teksten til Johnny Deluxe- Drenge som mig http://www.avz.dk/fileadmin/tabs/Danske/Johnny_Deluxe/Johnny_Deluxe_-_Drenge_Som_Mig.doc

Måske du kan finde nogle flere af de andre på samme side??

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 19-03-06 12:36

Prøv lige google en gang.. Du søger bare på: "skriv sangteksten" +lyric.. F.eks.:

"Os to" +lyric

Vil vædde med du finder en masse. Ellers kan de jo aflyttes.

Evt kig her: http://lyricscafe.com og http://wowlyrics.com/

\\-> Dennis

Kommentar
Fra : kunmikkels

Dato : 27-03-06 16:04

Prøv at kigge ind på www.letssingit.com ..Der er rigtig mange sangtekster '
Jeg ved hvertfald at Suspekt - Kinky Fætter er derinde. Min yndlingssang (;
Anden , Magtens Korridorer, Red Warzsawa og nogen af de andre du har på din liste burde også ligge derinde .. d;

Det er Shirley & Jonas Winge Leisner der har lavet 'Dont' Look For Love' (: - Hvis vi altså tænker på den samme sang :b