/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Oppustelig pude
Fra : snusi
Vist : 3738 gange
150 point
Dato : 18-03-06 20:08

Er der nogen der ved hvor man kan købe en pude der kan pustes op? De findes både til nakke og til at sidde på. Jeg har brug for den til at sidde på. Jeg har før købt dem i Matas, men de har dem ikke mere. De er grå.

snusi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-06 20:13

http://www.sw.dk/328

kig lige det her igennem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-06 20:19

hvad hed dem du købte i matas ?????

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 18-03-06 20:48

Jeg har været på sw.dk, og uden held, desværre.
Der står ikke på puden hvilken firma der har lavet den, og i Matas kunne de ikke huske hvor de havde fået den. De forhandler den ikke mere.

snusi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-06 21:06

altså - du skriver til både nakken og til at sidde på - så den må være lidt anderledes - jeg tænker her på de trekantede puder - der det noget du kender ????
KAN ikke komme på hvad de hedder !!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-06 21:20

http://www.uniqform.dk/Product/Produkter.htm
prøv at kigge under biograf - der er en altmuligpude (kender den - og den er god)

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 18-03-06 23:01
Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 18-03-06 23:02

Jeg kan ikke lade være med at trække på smilebåndet når du antyder at du skal bruge den til at sidde på.

Sådan nogle hæmorider kan være rædselsfulde

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-06 23:20

klojs...
Citat
Jeg har brug for den til at sidde på
det kan være ret så mange andre og alvorlige grunde - doh

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 19-03-06 12:00

Klojs det lige nøjagtig sådan en pude du linker til i det første link, bare ikke til nakke men til at sidde på, og da vi som regel er lidt bredere der, må puden gerne være firkantet

Og nej, jeg har ikke hæmorider

snusi

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 19-03-06 15:46

Så er det jo næsten en skråkile du skal have ??

http://www.hmi-basen.dk/r11x.asp?linkinfo=640&include=00000

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 19-03-06 16:55

Desværre kan jeg ikke bruge en skråkile. De er i øvrigt også nemme at finde Det skal være en oppustelig pude.

snusi

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 21-03-06 00:06

Du skal bare være opmærksom på, at det ikke er sundt for ryggen og bækkenbunden at sidden for længe på de oppustelige puder. Jeg går ud fra, at du mener de ring-formede puder.
Snak med en fysioterapeut først.
Du kan garanteret å den i en sygeplejeforretning. Jeg ved der er en i Randers. Så det er der nok også i andre større byer. Prøv at checke krak.

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 21-03-06 17:18

Hedder det Sygeplejeforretning? Har aldrig hørt om det og krak finder ikke noget. Jeg må jo fortsætte min søgen efter den pude. Nej det er ikke en ringformet pude. Den er firkantet

snusi