/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Love is in the air, VW-reklame
Fra : Tobster
Vist : 1141 gange
100 point
Dato : 18-03-06 16:06

"Love is in the air" fra den nye VW-reklame

Er ovennævnte sang blot en reklameproduceret sang, eller er den produceret og kan købes?

Hvem har lavet den?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-03-06 16:11

Det er en tusse gammel sang, og ikke kun til det spot.

prøv på www.tdc.dk

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 18-03-06 16:15

Ja, jeg kender godt den gamle sang, men den nye her er jo et remix mellem den helt gamle og en sprit ny....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-03-06 16:17

Den er her med John Poul Young

http://box.dk/Magellan/search.do#

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-03-06 16:21

Ups undskyld jeg så ikke du havde skrevet imens jeg ledte efter en der IKKE var Dario, denne er så heller ikke den rigtige i linket fra boxcd. jeg troede dit spørgsmål gik på, om det var et nummer der kunne købes, sorry

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 18-03-06 16:30

Ja, jeg er også interesseret i at høre om nummeret kan købes

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 18-03-06 16:42

Sakset fra en anden side.....

ÆV!!!

Sakset fra en anden side:

"Låten som spelas i reklamfilmen heter "Love is in the air" och originalet är gjort av John Paul Young. Remixen av är speciellt gjord för reklamfilmen om Volkswagen Golf. Det är Massive Music i Nederländerna som har gjort den, men det är en ofullständig version (bara ca 60 sek) som inte går att få tag på. Massive Music kommer tyvärr inte att släppa någon remix på hela låten."

Kommentar
Fra : perchris

Dato : 18-03-06 17:57
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-03-06 19:11

Øv øv det var da drøn ærgeligt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-06 19:29

æv nu har jeg haft den melodi på hjerne siden jeg så reklamen i formiddags - og så dukker den ved den søde grød også op her

nå alt tilgivet . måtte bare lige af med lidt grrrrrrr

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 18-03-06 22:51

Nu kan jeg ikke helt følge med men er det udgaven fra 1977 er det med John Paul Young og kan se på http://www.timelife-europe.com/cgi-bin/tls.cgi?site=sncdkcd01&c=dk

er det remix udgaven så skal du søge på Love Is In The Air (Fran Mix) evt på TDC

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 18-03-06 22:53

Fandt lige lidt mere om remix

Pladen/ skiven hedder: Something For Everybody
Kunstner: Various Artists
Længde: 1:3:34
Capitol Records (New Release), 1999

Kommentar
Fra : steno

Dato : 19-03-06 03:23

Hej Nordsted1
nummeret : LOVE IS IN THE AIR
(George Young/Harry Vanda)
JOHN PAUL YOUNG - 1978

Love is in the air everywhere I look around love is in the air
every sight and every sound and I don't know if I'm being
foolish don't know if I'm being wise but it's something that I
must believe in and it's there when I look in your eyes.............osv

Det kom som en single dengang, men kan hentes på nettet, også som ringetone til mobilen.

Accepteret svar
Fra : Mut707

Modtaget 50 point
Dato : 02-04-06 10:33

du kan downloade den her:

http://www.gkko.com/videos/1854/vw-golf:-love-is-in-the-air/

venlig hilsen Julie.. -som selv har haft den i hovedet en hel dag... ;)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-06 10:51

.

Godkendelse af svar
Fra : Tobster

Dato : 18-01-07 09:43

Tak for svaret Mut707.