/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
webserver til frontpage
Fra : rasmusandersen2
Vist : 432 gange
550 point
Dato : 27-11-02 16:11

hvor kan man få gratis webplads der understøtter microsoft front page 2000

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 27-11-02 16:32

Iøvrigt bruger jeg selv Frontpage 2000 med www.1go.dk

Firmaer som udbyder gratis webplads er sjældent særligt stabile, men ovenstående kører rigtig godt og din urlén er også dejlig nem :)

Kommentar
Fra : rasmusandersen2

Dato : 27-11-02 16:47

tak for det første svar men jeg vil gerne ha min 10mb

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 27-11-02 17:18

Jeg ville holde mig til www.1go.dk
Hvis du mangler ekstra 5 mb, kan du oprette en ny konto der og henvise et af dine link til din nye konto. >)

Min erfarring siger mig klart at de er bedst.

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : rasmusandersen2

Dato : 27-11-02 17:44

tak men jeg har nogle java-scrips og dem må man jo ikke ha på 1 go

Kommentar
Fra : rasmusandersen2

Dato : 28-11-02 13:40

minsidt kommen tar var en svupser jeg har ikke nogle java-scrips

Kommentar
Fra : rasmusandersen2

Dato : 28-11-02 13:41

min sidste kommentar var en svupser jeg har ikke nogle java-scrips

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 05-12-02 19:22

Hej Rasmus Andersen,

hos Angelfire ka' du få 20 Mb og de understøtter Frontpage 2000/Frontpage extensions... -->
http://angelfire.lycos.com/
eneste ulempe er at du blive nød til at finde dig i at ska' et reklame banner eller noget i den stil... men så er det til gengæld gratis...

Hos Tripod er det noget af det samme, 20 Mb og Frontpage Extension understøttelse... -->
http://www.tripod.lycos.com/

Hos Fairmount ka' du få 100 Mb... og der er Frontpage 2002 understøttelse... -->
http://www.fairmount.nu/

og så ka' du bl.a. også få et gratis domæne navn med endelsen TK... hvis det du vil ha' ikke er optaget, til at pege på din Fairmount side f.eks.... -->
http://www.dot.tk/

til nogle af disse Webhosting sider er der dog også på nogle af dem en månedlig trafik begrænsning... men du ka' da prøve at kigge på det... go fornøjelse...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : als

Dato : 05-12-02 19:25
Kommentar
Fra : strarup

Dato : 07-12-02 10:08

Hej Als,

fed side...

jeg brugte deres søgefunktion i højre øverste hjørne og fandt bl.a. denne side som åbenbart tilbyder 999Mb eller derover, synes nu det lyder noget vildt... "Free Dedicated Servers"... -->
http://www.freededicatedservers.com/
hvor de har denne liste over hva' de tilbyder... -->
http://www.freededicatedservers.com/dedas.htm
der sku' bl.a. være understøttelse af frontpage... jeg synes det lyder noget vildt... men det ser ud som det er gratis...

der er også en del andre sider gratis steder med frontpage understøttelse... nogle af dem har krav om specielt indhold, men der er omkring en 6-7 sider i listen som tilbyder 20 Mb eller derover også frontpageunderstøttelse...

men hvis internetplads.dk ikke er blevet givet som tip før, så synes jeg da du sku' gøre det... den er da bare for fed og helt sikkert 5 stjerner værd...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : als

Dato : 07-12-02 13:54

Hej Strarup. Tak for dit forslag til at jeg skulle oprette interplads som tip. Det være hermed gjort. Fair af dig, at du ikke selv tog ideén til det tip. (Hvad kom junior til at hedde?)

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 07-12-02 14:34

Hej Als,

selv tak... men jeg synes det var et rigtig godt sted...

ang. junior, så kom den bette til at hedde Sebastian... og hans storebror hedder Benjamin...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 03-01-03 15:11

Jeg synes egentlig det er for latterligt at ville have GRATIS plads på nettet, når man kan få 100Mb på Danmarks billigste webhotel for 9,- om måneden...

http://www.b-one.nu/

Det koster mindre end en karton Prince at forudbetale for et helt år inkl. diverse tilbehør..... Come on...

Godt Nytår

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : als

Dato : 07-01-03 19:17

rasmusandersen2 hvad er det igrunden du mener ikke er blevet besvaret? Der må jo være noget når du nu forhøjer pointerne.

Kommentar
Fra : rasmusandersen2

Dato : 08-01-03 14:44

det skal jo være sådan man også kan uploade med frontpage mange a svarene er der ikke mulighed at oploade med frontpage jeg har kigget nærmere på linkene og der kun mulighed få uploading hvis man beteler og opgradere til en host der koster penge

Kommentar
Fra : als

Dato : 08-01-03 15:53

Du kan da oploade med en hvilken som helst ftp og du kan også oploade med den indbyggede frontpage til de fleste. Tror du ikke du tager fejl af Frontpage Extension og Frontpage oploader. Hvis du skal have Frontpage Extension tilknyttet koster det ganske rigtigt noget ekstra hos mange, men du behøver jo slet ikke Extension. Hvis du f.eks. skal have gæstebog ind på siden kan du da få et hav af gæstebøger rundt omkring på nettet og så behøver du jo ikke Frontpage Extension. Jeg tror du forveksler de to ting. mvh als

Kommentar
Fra : rasmusandersen2

Dato : 09-01-03 15:41

det gør jeg ikke det jeg mener er at jeg vil kunne bruge de formulare som jeg har lavet i frontpage

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 550 point
Dato : 09-01-03 15:58

Så skal du have FrontPage Extension, men man får altså ikke alt gratis her i livet. Du kan da måske nok finde en amerikaner der vil give dig hjemmesideplads + Extension, men så kan det have andre ulemper. Jeg tror nok det er bedst at finde en dansker som kan levere Extension og så betale. Men du kan måske stadig undvære Extension og så finde noget gratis formularhistorie, men det ved jeg ikke rigtig hvor på nettet det findes. Jeg kørte da selv en hjemmeside i Frontpage i mange år uden Extension og jeg havde både forum, tæller, gæstebog og alt muligt andet på. Så det kan sagtens lade sig gøre. mvh als

Godkendelse af svar
Fra : rasmusandersen2

Dato : 10-01-03 15:05

Tak for svaret als.
      det er nok rigtig at man ikke kan få det gratis ved du hvor/hvordan man laver en side så man kan skrive eks. en taktik til Championship Manager så brugere kan uploade en tkatik.
Mange gange tak for svaret

Kommentar
Fra : als

Dato : 10-01-03 15:18

Tak for points. Tænker du f.eks. på et forum med enten offentlig adgang eller adgang for dem du giver adgang. Jeg vil tro at et sådant forum ville være egnet til det du tænker på. Du kan så lægge et link ind på din hjemmeside som fører lige til dit forum som evt. så kan åbne i et nyt vindue, således at hvis dine brugere forlader forum ved klik i krydset øverst i højre hjørne vender de tilbage til din side.
Et sådant projekt vil ikke være så svært.

Skal lige i byen. Vender tilbage iaften.
mvh als