/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Northon Internet Securtiy
Fra : ohhh
Vist : 261 gange
50 point
Dato : 18-03-06 12:28

Hej.
jeg har nogle problemer.
hver gang jeg prøver at logge ind på steam eller msn så popper Northon Internet Security frem og spørg hvad jeg vil foretage mig, altså bloker, tillad. så trykker jeg på en af dem og så bliver den ved med at poppe op med den ligemeget om jeg tillader eller hvad?
Kan i hjælpe mig?
mvh. Lasse

Kommentar
Fra : katrin

Dato : 18-03-06 13:53

Du skal huske at sætte flueben i "Tillad altid..." før du klikker "ok".

Kommentar
Fra : ohhh

Dato : 18-03-06 14:22

hvor?
I den der boks er der ingen steder hvor du kan sætte fluben i!

Kommentar
Fra : steno

Dato : 19-03-06 02:24

Du kan prøve at gå ind i Firewall indstillinger og sætte steam og msn til altid at blive accepteret, sådan virker det med de fleste firewalls, Men jeg må nok indrømme at Norton til tider kan være lidt drils (belastende) da den hele tiden vil ha accept, ligesom Norman Firewall også gør, i Modsætning til Trend Micro, dem kan man altid regne med hvis man bare husker at betale sin licens;), generelt set råder jeg altid folk til at holde sig fra Norton da den både er dyr og bestemt ikke en sikker løsning, men som sagt Firewall Indstillinger burde ku gøre det...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-03-06 13:07

Gå ind og fjern dem under indstillinger og program kontrol! Så skal du sige permit næste gang du starter programmerne og så skulle det virke!