/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Mc-lift
Fra : rosenkilde
Vist : 1633 gange
500 point
Dato : 18-03-06 07:54

Hej jeg har set at der flere gange har været snakket om tegninger til en mc-lift. Er der nogen der ligger med dem vil jeg meget gerne have en kopi. Eller nogen der kender et link hvor der findes noget på dansk.

Henrik

Accepteret svar
Fra : hms

Modtaget 260 point
Dato : 18-03-06 08:43

Hej.

Du kan downloade dem på min hjemmeside under "download's": www.eliminator.dk

Teksten er godt nok på tysk.

m.v.h.
hms

Kommentar
Fra : dinmc

Dato : 18-03-06 09:34

Hej,

Faktisk mener jeg ikke at det kan betale sig at rode med selv, når der skal ses på de materialer og timer der skal bruges på det. Hvis man får materialer gratis og er ligeglad med tiden så måske, men ellers ikke.

Bedste lift på markedet til en fornuftig pris er efter min mening EasyLift.
Den er dansk-produceret og laves af Spangkilde Teknik.
Se mere her: http://www.spangkilde.dk/easylift/

MVH
www.dinmc.dk
PS!! Jeg sælger IKKE denne lift!!!

Godkendelse af svar
Fra : rosenkilde

Dato : 03-04-06 18:09

Tak for svaret hms. Det var ikke helt det jeg søgte men det kan bruges

Henrik