/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
GENTAGEN FEJL VED INSTALLATION
Fra : pitepite
Vist : 470 gange
20 point
Dato : 17-03-06 22:28

Hejsa.
Når jeg vil installere programmer dukker somregel skriften "Installation - source has been corrupted".

Er det en fil fejl i windows eller....

Hvad kan jeg gøre

Pite

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 17-03-06 22:41

Windows ???
Hvad vil du installere.
Programmer du har hentet,,,,,,,,hvor.

Kommentar
Fra : perchris

Dato : 18-03-06 00:09

Type "Installation - source has been corrupted" ind i google
og find noget der passer til din situation.
Per

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-03-06 01:31

Windows ???
Hvad vil du installere.
Programmer du har hentet,,,,,,,,hvor.

Hvem er hvem/hvam,,,HVOR
Alle programmer kam installeres
HVOR HAR DU HENTET PROGRAMMET

Du kan ligeså godt ffortælle od det, eller´s er der andre der har din IP¨'

Kommentar
Fra : Random

Dato : 18-03-06 13:18

Hvis det sker for flere programmer så prøv at hente og installere Windows Installer 3.1:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=889482fc-5f56-4a38-b838-de776fd4138c&DisplayLang=en

Hvis du installerer fra et netwærks drev evt. trådløst, så flyt setup over på lokalt drev først.

Pøj pøj
Mvh
Random