/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Piratkopi
Fra : falc
Vist : 1343 gange
200 point
Dato : 17-03-06 19:52

Jeghar fået en meddelelse på skærmen om at mit XP program er en kopi,og jeg kan lovliggøre den for 1299kr+omkostninger.Har andre fået sådan en meddelse og hvad har I gjort?.Falc.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 17-03-06 20:00

Det er der mange der har fået, i microsoft jagt på pirater kan de abenbart ikke finde ud af hvad der er ægte og hvad der ikke er,jeg har også installert Windows home(ægte) for en ven og den bliver bare ved med at skrive at det er ulovligt nøgle når jeg prøver at registrer,så der er ikke andet at gøre end ringe til Microsoft og fortælle dem om problemet

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 17-03-06 20:02

Eller hvis du ikke gider at ringe til dem kan jeg skrive en privat besked til dig om hvad du skal gøre

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 17-03-06 20:25

Ja, de er sg blevet strenge.
Men det er bare at ringe til dem, for at aktivere den.
Ellers HACK den hvor det gør mest ondt.
Flinke mennesker

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 17-03-06 20:33

Citat
Ja, de er sg blevet strenge.
Men det er bare at ringe til dem, for at aktivere den.
Ellers HACK den hvor det gør mest ondt.

Ja,og der er nok af steder på nettet der kan fortælle hvordan man undgår deres registrering,så det er ingen problem,jeg fatter ikke at de gider at blive ved,lige så hurtig de laver noget nyt lige så hurtig bliver deres kopisikring brudt

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 17-03-06 21:55

Her kommer lige et citat, det er et indlæg jeg tidligere har skrevet i en anden tråd.

Citat
Dette trick er ikke helt pænt i kanten, og jeg får sikkert hug for det, men her kommer det..

Windows key

D2HHD-6TYYY-36J2V-T67PQ-M6XRM

Tryk start, Kør skriv regedit

Gå ind i HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\windows NT\CurrentVersion\WPAEvents

Dobbeltklik på OOBetimer, ændre et tal. sæt cursoren foan et tal, slet indsæt nyt tal, vær opmærksom på
at der slettes 2 tal, da de fungere som par.

Luk regedit

Tryk start, kør skriv %systemroot%\system32\oobe\msoobe /a

Vælg nu den med telefon. vælg derefter udskift key

Husk! Dette virker kun på win xp!!!!

Bliver nød til for en god ordens skyld at sige at det er ulovligt, så det må være op til enhver brugers egen moral om de vil bruge det..

Mvh. Jacob

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 17-03-06 22:16

DEN VIRKER IKKE, FILEN EKSISTERER IKKE. OOTIMER.
Den skal først aktiveres, så er den der.
Den kan ikke bruges på en ny install.
Prøvede den sidst du lå den ud.
På en andet drev, SORRY.

Men ellers er der 1000 andre måder på ikke at registrere på.
Du kan få en hacket PRO af mig, den skal ikke gøeres noget ved,

Håber alt kommer med.............

Kommentar
Fra : pitepite

Dato : 17-03-06 22:24

Tro mig det er ikke så svært, men man må vist ikke komme med det her i forum..

Putte

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 17-03-06 22:31

Fåk dette forum
ALLE/AH ved det, må så få den rigtige, inden jeg skyder mig selv.....

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 17-03-06 23:06
Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 18-03-06 00:11

Det kan du ikke aktivere Bill Gates med
Men godt forsøg...........

Accepteret svar
Fra : fox_mulder

Modtaget 200 point
Dato : 18-03-06 05:57

du kan gå ind i kontrol panel og tilføj fjern programmer og med et flueben i vis opdateringer find så opdatering fra den dag pirat advarslen kom frem og slet den opdatering den indeholder ikke andet end pirat advarsel aligevel og genstart maskinen og vupti ikke mere pirat kopi advarsler før du henter den samme opdatering igen men det gør du vel ikke ?
god fornøjelse
mvh fox

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 18-03-06 07:26

Hvis det er en ny installation, skal du selvfølgelig ikke følge min guide, men bare bruge den kode der står, glemte at sige at det er til xp professionel.

Jacob

Godkendelse af svar
Fra : falc

Dato : 18-03-06 10:28

Tak for svaret fox_mulder.Og også alle andre.Jeg har endnu ikke afprøvet nogle.Falc.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-06 10:42

godt nok er spørgsmålet besvaret - men du får lige et lille tip ekstra

Gå til C:WindowsSystem32

kopier filerne ”wpa.dbl” og ”wpa.bak”

Geninstaller Win XP

Start i fejlsikret tilstand

Gå til C:WindowsSystem32

led efter filerne ”wpa.dbl” og ”wpa.bak” omdøb

dem til ”wpadbl.old” og ”wpabak.old”

indsæt de originale ”wpa.dbl” og ”wpa.bak” filer.

ps... virker kun hvis det er samme maskine du installerer på !!!