/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ikke adgang til fjernsupport?
Fra : stig54
Vist : 560 gange
100 point
Dato : 17-03-06 19:09

Jeg vil gerne bruge fjernsupport, og trykker inviter en ven til at hjælpe dig, men får den besked at systemindstillingerne ikke tillader adgang.
Jeg kører xp og jeg har prøvet at slå min egen firewall fra, og windows firewall bruger jeg ikke )mener jeg)
Hvad er det for nogle indstillinger???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-06 19:43

prøv at skrive fjernsupport i hjælp og support under start så får du rimeligvis alle de oplysninge du skal bruge

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 17-03-06 19:44

hvor er det du trykker det? er det via msn eller Hjælp og support??

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 17-03-06 21:22

Jeg trykkede det inde i c: på genvejen.
Har også prøvet normalt på messenger, men den siger at jeg ikke har den nyeste version, jeg har 7,5éren
Har prøvet at opdatere men den reparerer den kun så det må jo være den nyeste version jeg har.
Jeg kan godt bruge msn normalt med webcam og det hele. Møstisk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-06 22:57

kig lige i denne computer - fanebladet fjernsupport og se om der er flueben til at tillade

Kommentar
Fra : dk

Dato : 18-03-06 10:24
Kommentar
Fra : stig54

Dato : 18-03-06 10:47

Fluebenet er nu aktiveret i denne computer har dobbelttjekket, men beskedden er stadig den samme, ikke den nyeste version????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-06 11:51

kig lige hcma´s link igennem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-03-06 11:52

HOV - sorry det skulle være landet hos en bekendt over messenger - ovenstående altså - se bort fra det

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 18-03-06 12:59

Prøvede igen i hjælp og support at invitere en ven, men får beskeden at messenger ikke er installeret, det kan jeg gøre men den vil kun reparere igen

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 18-03-06 13:13

er det windows messenger - så afinstaller helt og holdent og installer igen

husk at rydde i reg.basen

Godkendelse af svar
Fra : stig54

Dato : 15-04-06 08:35

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-04-06 09:31

selvtak og god påske