/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvid firkant - rødt kryds?
Fra : journey
Vist : 840 gange
100 point
Dato : 17-03-06 14:19

Når jeg ser en side på nettet f.eks. (http://www.teneriferie.dk ) er der to små firkanter med Temp Tenerife og Temp København, men felterne er tomme med en markering oppe i venstre hjørne (lille hvid firkant med rødt kryds). Hvordan kommer jeg til at se indholdet af dem?

Mvh. Frank

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 17-03-06 14:27

Jeg tror sq at temp står for temperatur....aka temp københavn, temp tenerife! Nok for at give en ide om hvordan det ser ud dernede....Måske,måske tager jeg fejl

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 110 point
Dato : 17-03-06 14:32

Spørgsmålet har været der flere gange, og med forskellige løsningsmuligheder.
Her er muligvis noget der kan hjælpe dig ?

http://www.kandu.dk/Spg39572.aspx
http://www.kandu.dk/search.aspx?grpid=0&ss=r%c3%b8dt+kryds+&sa=7

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-03-06 14:32

Jeg kan se dem... Der er 22c på tenerife, let overkyet med regn og København tja...
Prøv at højre klik på krydset og sig VIS BILLED.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 17-03-06 14:33

der står temp er 22 gr cel
kan det være noget med din sikkerheds indstilling at du ikke se det

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-03-06 16:49

Jeg tror årsagen er at du ikke har installeret Java Applets på din PC. Disse er nødvendige for visning af Java-elementer på en hjemmeside. De kan hentes gratis flere forskellige steder på nettet. Jeg fik mine da jeg begyndte at bruge Nordea Netbanking. Den side bruger nemlig Java Applets og jeg kunne downloade og installere dem direkte fra Nordeas side.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 17-03-06 16:51

Jeg kommer og til sådan en side en gang imellem,så højreklikker jeg på krydset og trykker på hvis billed,somtider kommer det frem andre gange ikke

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-03-06 22:41

Den henter informationen på et andet websted og det kan være det dine indstillinger blokerer:
http://www.wunderground.com/global/stations/60025.html

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-03-06 22:44

Prøv: IE - Funktioner - internetindstillinger - Sikkerhed - vælg Standard
og
IE - Funktioner - internetindstillinger - Beskyttelse af personlige oplysninger - Vælg Standard

Kommentar
Fra : journey

Dato : 26-03-06 11:31

Jeg har løst problemet.

Det var mine indstillinger i Spy Sweeper der blokerede.

Mvh. Frank

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-04-06 11:41

Helt fint Frank. Men husk alligevel at lukke spørgsmålet.

Godkendelse af svar
Fra : journey

Dato : 11-04-06 16:46

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 11-04-06 16:49

Jeg siger mange tak.

mvh
jakjoe