/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Fragglerne!
Fra : SweetTransvestite
Vist : 4586 gange
150 point
Dato : 15-03-06 15:48

Min 3-årige lillesøster har stillet mig til opgave at finde fraggelsangen til hende.
Hun er fuldstændig vild med fragglerne (Mest fordi jeg har tvangsindlagt hende til at se det lige siden hun var lille), og især sangene.

Det skulle egentlig ikke være et problem at finde den, men jeg kan ikke opspore en dansk version af den.
Det jeg efterlyser er altså sangen de spiller i starten af fragglerne, helst i form af mp3, og på dansk!

Jeg håber virkelig nogen kan hjælpe mig...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-03-06 16:19

mon dog ikke de findes på dansk på biblioteket ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-03-06 16:29

Ellers kan det være du kan være heldig og finde dem brugt www.dba.dk www.papkassen.dk www.guloggratis.dk osv

Aller sidste udvej er at købe dvd-filmene http://www.rillen.dk/index.asp?actn=Search

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 15-03-06 17:20

"danse dagen lang" er her:
http://www.timecodes.dk/programmer/Boerne-tv/fragglerne-kvalitet.htm

Jeg ved ikke rigtig, hvad det er for en sang, de synger i starten?

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 15-03-06 18:29

Sørme om sangen ikke ligger på nettet:

http://www.fbf98.dk/download.htm

Jeg har ikke selv tjekket, om det er den danske udgave, men siden er dansk, og jeg tænker derfor at nummeret også er...

Ellers har jeg evt. selv den danske version liggende i en remix-udgave, hvis alt andet glipper...

Kommentar
Fra : steno

Dato : 21-03-06 16:10

Hej SweetTransvestite, ja jeg ved godt det er fy ord at nævne download herinde, men jeg vil helt klart tro du kan finde dette nummer inde på eMule, og så gammelt et nummer som er så svært, at få fat i, kan der alligevel ikke være den helt store salgsværdi i længere. .
Så bare prøv at søg efter både "fraglerne" og "fragglerne" for folk er altid i tvivl om hvordan den slags staves. jeg er næsten 100% sikker på det er til, at finde derinde

Kommentar
Fra : lsdmulle

Dato : 22-03-06 21:42

Hejsa!

Hvis du skriver til mig på gummi@privat.dk, så kan jeg sende sangen til dig på mp3.
Den er på dansk.

Annuller spørgsmålet
Fra : SweetTransvestite

Dato : 19-04-06 15:39

Jeg har stadig ikke ud fra nogen svar kunnet finde den danske version af fraggel-sangen, og har egentlig ikke brug for den mere.