/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Football Manager 2006
Fra : Mr_Cool
Vist : 343 gange
20 point
Dato : 15-03-06 13:34

hej..

jeg vil lige høre om nogen kan hjæple mig da jeg har prøvet at installeret FM manager spillet ind og bruge den daemon tool. men når jeg går ind til spillet virke det bare ikke. der står bare " please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application". det burde da virke når jeg bruge daemon tool til at lade som om jeg har en CD på en af dreverne huh?? hva kan være fejl? og kan nogen hjælpe mig med finde nogle NO CD til FM som virker? jeg har prøvet inde i www.gamecopywolrd.com det virke sq ikk!!

Kommentar
Fra : birger100

Dato : 15-03-06 13:43

hej,
Du skal vælge egentskaber for din genvej til spillet(den der ligger på skrivebordet).
Vælg fanebladet kompatibilitet. Sæt spillet til at køre Windows 4.0(service pack 5)
Jeg har ingen god forklaring på dette..men det virker

mvh
Birger

Kommentar
Fra : Mr_Cool

Dato : 15-03-06 13:50

det her jeg også prøvet men der står bare det samme igen med insat CD osv. hvad kan der så være galt? er det noget andet eller? har du selv spillet eller =

Kommentar
Fra : birger100

Dato : 15-03-06 14:03

jeg har selv spillet men har aldrig brugt nogen no cd... mit skulle man bare sætte til at køre soom win NT.. Prøv evt at slette det og ligge det ind igen... det kan måske løse problemet

Kommentar
Fra : Mr_Cool

Dato : 15-03-06 14:20

jamen har du så brugt orginal cd til at installere spillet eller hva?

Kommentar
Fra : birger100

Dato : 15-03-06 14:22

nope.. den er ikke specielt original.. er hentet fra nettet..

Kommentar
Fra : Mr_Cool

Dato : 15-03-06 14:28

hvorfra nettet? den jeg bruge der er fra ligesom orginal CD. men det virke bare ikke når man har gjort alt de ting! hvor har du så hentet spillet fra?

Kommentar
Fra : birger100

Dato : 15-03-06 14:34

kan ikke lige huske hvor det er hentet fra...men det er ikke en helt legal version...

Kommentar
Fra : Mr_Cool

Dato : 15-03-06 14:40

jamen kender du så ikke nogen crack program eller hvad det hedder til jeg kan bruge på mit?

Kommentar
Fra : birger100

Dato : 15-03-06 14:45

jeg fandt lige en anden tråd på kandu der linker til en nocd crack
http://www.megagames.com/cracks/html/c916880_0.htm

Den kan du jo lige prøve.. jeg ved ikke om det virker har aldrig selv brugt en nocd crack...

tråden på kandu er
http://www.kandu.dk/Spg77764.aspx

Kommentar
Fra : Mr_Cool

Dato : 15-03-06 14:47

jeppe skal lige hjem og prøve den!! men den version du har.vrike det normal? ej hvor nederen du ikke kan huske hvor du har hentet det huh!!!

Kommentar
Fra : Mr_Cool

Dato : 15-03-06 14:57

hehe er det ikke mugligt om du kan brænde dit spil til mig hehe

Kommentar
Fra : birger100

Dato : 15-03-06 15:03

Det kan hentes med emule..