/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
download musik
Fra : janik
Vist : 399 gange
100 point
Dato : 14-03-06 23:31

jeg har downloadet flere cdèr fra både bilka og tdc
men jeg er lidt træt af at det koster 80 kr
og at de ikke sender coveret med når man downloader en cd.
Kan man ikke finde et sted der er lidt billigere og hvor
man kan få coveret med.
Jeg syntes at 80 kr er lidt dyrt når man skal
brænde cd`en og finde coveret andetsteds ikke.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-03-06 01:17

Coveret er med, det gælder TDC jeg har ikke prøvet Bilka, men af en eller anden grund er det en skjult fil, gå op og klik på Funktioner og Mappe indstillinger fanebladet Vis, marker Vis skjulte filer og mapper, klik Anvend og Ok, så kan du se coveret, det ligger samme sted som musikken

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 15-03-06 08:19

den sidste i dette link er nok den billigste

http://www.itsvar.dk/doctor/thread.aspx?id=144447

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 15-03-06 09:40

Hej, jeg bruger kun iTunes nu af selvsamme grund.

Du kan finde den her:

http://www.apple.com/dk/itunes/overview/

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : steno

Dato : 20-03-06 15:54

jo men hvis du skal ha coveret er det egentlig meget let at få fat i der er efterhånden kommet en del sider på nettet hvor man kan hente sine covers.
cdcovers.cc
coverland.co.uk
darktown.to
OSV.
Men jeg tror ikke du kan få dem meget billigere lige for tiden det ligger stortset alle steder til 7-10kr pr nummer, men det kommer nok længere ned med tiden, for ja personligt har jeg det sådan, at hvis man skal gi 80kr kan man lige så godt gi 120-150kr og så få en skive der holder meget længere tid i bedre kvalitet og MED cover.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 20-03-06 19:14

og så er den ged vist barberet