/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
God diner transportable i Kbh?
Fra : kermie01
Vist : 990 gange
300 point
Dato : 14-03-06 18:56

Hej

Det er muligt at det ikke er helt rette forum, for mit spørgsmål har netop IKKE noget med egen madlavning at gøre

Jeg prøver nu alligevel...

Til en barnedåb skal vi nemlig servere buffet (+forret og dessert) til ca. 50 mennesker

Kan I anbefale en restaurant med mad ud af huset, en god slagter, eller et andet sted der leverer "det perfekte", i Storkøbenhavn

Vi kender Kokken og Jomfruen, men det må altså gerne være noget andet end dem

Tak på forhånd

Kommentar
Fra : mcloud

Dato : 14-03-06 20:09

hej Kermie01

En absolut mulighed er flg:
www.smoerrebroed.dk
god fornøjelse

Kommentar
Fra : KathrineE

Dato : 14-03-06 22:15
Kommentar
Fra : KathrineE

Dato : 14-03-06 22:15

Her er ihvertfald mange valgmuligheder;)

Kommentar
Fra : KathrineE

Dato : 14-03-06 22:18

Her er også en:

www.gourmet-catering.dk

Hvis du søger under diner på www.aok.dk kommer der en del muligheder. God fornøjelse!

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 15-03-06 09:56

Jeg søgte for 2 år siden det perfekte catering firma herinde på Kandu.dk i forbindelse med vores bryllup. Både min mand og jeg er rigtig gode til at lave mad og laver som regel bedre mad, end mad kan få ude i byen, så vi er meget kvalitetsbevidste og krævende: Det skulle ikke være "hvad somhelst"
Og vi FIK det perfekte!
Prøv Coq&ko på Strandvejen i Hellerup. De er super søde og hjælper én til at sammensætte noget rigtig godt. Det er fransk køkken, by the way! www.coq-ko.dk
Alt dernede fra smager fantastisk! Selv deres sandwiches er berømte.

Kommentar
Fra : kermie01

Dato : 15-03-06 10:19

Tak for jeres indlæg indtil nu.

Det er svar som det fra "Axelise" jeg søger. Altså noget I personligt har erfaring med.

Jeg må også præcisere, at det er et lettere måltid der er tale om, da det jo er en barnedåb, og dermed = frokost.

prisniveau ca. 100,00 pr. kuvert (som fx Kokken og Jomfruen reklamerer med).

P.f. tak

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 16-03-06 09:28

Ja, så ville jeg nok hoppe på Kokken og Jomfruens tilbud, for en rigtig god frokost-buffet til 100 kr pr. kuvert tror jeg ikke du kan finde ret mange steder. Emmerys har god mad til buffet og Meyer's Deli, men begge steder har jo et skyhøjt prisniveau.

Kommentar
Fra : liliendahl

Dato : 02-05-06 11:28

TH Sørensen på Amagerbrogade leverer godt dansk mad af god kvalitet til rimelige priser - har brugt dem adskillige gange
www.ths.dk/butik
og til lykke med det nye familiemedlem