/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Roller Coaster Tycoon 2
Fra : nullerbullerpige
Vist : 480 gange
170 point
Dato : 14-03-06 18:20

Hej!
Jeg har en gang for længe siden spillet RCT2, og nu har jeg installeret det igen.
Jeg spiller i begynder hvor der er 3 forskellige baner man skal gennemføre, hvilket jeg har gjort. Jeg mener helt bestemt at da jeg spillede det førhen kom der en ny bane hver gang man gennemførte et spil. Men denne gang gør der det ikke... Nogle som kan fortælle mig hvorfor der ikke gør det?

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 14-03-06 22:03

Hej, hvilken version bruger du? Hvis det er den gratis version kan det være du har spillet den 'rigtige' version tidligere.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 15-03-06 07:36

det er den rigtige version

Accepteret svar
Fra : steno

Modtaget 85 point
Dato : 19-03-06 23:32

Hvis det er den præcis samme version og udgave som før kan der kun være EN forklaring, at din pc har lavet en fejlberegning, pcer reagerer stortset aldrig ens hver gang, men ikke i alle tilfælde er det en decideret fejl, men i dette tilfælde er det.
og fejlene kan vise sig på flere måder, fx lavede min pc i NFS Most wanted, det at i et ræs, vendte 2 af bilerne lige pludselig om og kørte banen modsat rundt. .

Kommentar
Fra : steno

Dato : 19-03-06 23:32

NB: Har du spillet, spillet på en anden sværhedsgrad denne gang ?

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 20-03-06 07:09

nej jeg har hele tiden spillet begynder.

Godkendelse af svar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 15-05-06 07:28

Tak for svaret steno.