/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Monoloer
Fra : lillelund
Vist : 1059 gange
14 point
Dato : 27-11-02 00:34

Jeg er meget intereseret i alle de monoloer som Dirch Passer har lavet, er de udgivet på VHS eller hvad?
Jeg vil blive meget glad hvis det kunne lade sig gøre at få dem, eller bare nogle af dem

Den ulykkelige Dirch Passer Fan

ripo@oncable.dk

Accepteret svar
Fra : bente64

Modtaget 24 point
Dato : 27-11-02 01:02

Jeg ved ikke om der er lavet video film med Dirch Passer monologer. Men jeg ved at der engang blev lavet en lp med Dirch Passers bedste monologer.

MVH Bente

Kommentar
Fra : charley

Dato : 28-11-02 12:52

Du kan få fat i flere LP'er hvor Dirch Passer har nogle fantastiske monologer med forskellige kolleger (særligt Kjeld Petersen - ddu kender måske caféen "Kjeld & Dirck" på Frederiksberg allé?) - bl.a. 'Fire mand på en tømmerflåde' og 'Ruhavevej'. Hvis jeg var dig, ville jeg kontakte DR og spørge om jeg måtte købe et bånd med hvad de har af Dirch Passer... det skulle undre mig meget om ikke de har sorterert i det materiale de har. Husk på at DR nok var det eneste film/videoproduktionsselskab, der har optaget Dirck gennem alle årene. De har det hele med andre ord, og dengang lavede man ikke videoer til salg på samme måde som i dag.

Mvh Charlotte

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 26-07-05 21:56

Når man søger ældre LP'er er det altid en godidé at spørge hos ACCORD, - det er en butikskæde i København med flere forretninger og et kolossalt udvalg af CD, LP og såmænd også 78-lakplader. De har også Dirch Passer.