/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
et tip
Fra : peter555
Vist : 1076 gange
20 point
Dato : 14-03-06 13:59

hej, jeg har et tip til alle der har et problem..jeg har prøvet et produkt på siden vigrxdanmark.com der har gjordt mit seksualliv meget bedre!!min penis er vokset og blivet meget hårdere...desuden har produktet også mange andre positive virkninger. og man er ikke nød til at gøre nogen som helst øvelser for at opnå en god virkning...prøv det bare selv

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 14-03-06 14:30

hvor er det godt for dig. Det er der ikke mange der har fået fornøjelse af, men der er mange der har mistet penge

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 14-03-06 14:46

Hej Vær du glad for "dit jern" så længe du har det. Og det ikke skal stves af med medikamenter og hæfteplaster fra Dr. Ege

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 14-03-06 15:02

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 14-03-06 15:09

Tror jeg vil prøve det .............

På et egetræ jeg har plantet, det må også gerne vokse og blive hårdere

ROFLPIP

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 14-03-06 15:25

hmmm billig reklame ???

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 14-03-06 15:32

Hvis det virkeligt, var så godt, tror jeg det var blevet markedsført af Danske Apoteker.
Hvad med bivirkninger.
Potenssvigt efter brug i 1 uge eller andet.
Kunne ikke tænke mig at være forsøgskanin.

Kommentar
Fra : jojjjo

Dato : 14-03-06 16:13

MÅ LE AV ALLE NEGATIVE KOMMENTARER IFM TIPS VEDRØRENDE PRODUKTER ALA DETTE STØTTER PETER555 110%. DET ER DER OGSÅ MANG EN KVINNE DER GØR!!! SELV OM DET SELVSAGT ER MANGE (MISUNNELIGE) NEGATIVE KOMMENTARER!!! HAHAH, LENGE LEVE JALOUSIEN......

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 14-03-06 16:23

hvilket sprog er det???? Volapyk?

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 14-03-06 16:25

hmmm jojjjo

tror vist bare du er stiv i det hele taget..

dette "spørgsmål" er jo kun oprettet for at lave reklame, lige som profilen...

skal man bruge noget for at gøre sit lem større, stiveer, holde længere, så køb en penisring, den er trods alt ufarlig i forhold.

D9N

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 14-03-06 16:36

jojjjo
Hvordan i alverden kan du få den tanke.
Kunne aldrig drømme om at bruge tabletter eller anden form for medicin, mod potensforstyrrelser.
Mangel på rejsning er for det meste en sygdom, der kræver helt andre behandlingsformer.
Er der noget mere latterligt, end at høre pornostjerner, der også bruger potensmidler "Viagra" for bedre at holde til al den kunstige pumpen.
Men der er sikkert en der sidder med en masse penge, og griner af mænd, der hopper på sådant.
Verden er sg da blevet mærkelig.
Hvad med bare være sig selv.

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 14-03-06 16:45

Peter må være MEGET imponeret over dette produkt, siden han opretter en konto her på KanDu for at fortælle os det...

Citat
Medlemsdato : 14-03-2006
Seneste login : 14-03-2006

Men vi er da glade for reklamer

Og sad lige og overvejede hans navn, peter555. Kan ikk rigtig hænge sammen med en fødselsdag, måske er det pikkemand der er 5,55 cm

Kommentar
Fra : jojjjo

Dato : 14-03-06 17:17

OPPLYSNING TIL troldenesdhb.
mitt språk er norsk. du har sikkert aldri hørt det før. norge ligger i scandinavia. vi nordmenn liker MEGET godt å reise til Danmark. Så vet du...neste gang du ser tilsvarende språkbruk

Kommentar
Fra : jojjjo

Dato : 14-03-06 17:19

Til D9N
bruk bare din penisring....usch....ikke godt!!!!

Kommentar
Fra : jojjjo

Dato : 14-03-06 17:25

Og igjen til D9N
HVOR HAR DU DET FRA AT PETER555 SITT PRODUKT ER FARLIG???

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 14-03-06 17:37

jojojadada

Burde have regnet ud at du er Norsk, du mangler jo totalt dannelse. Nordmænd tror at bare de råber så får de ret.................

Fald ned, og skriv pænt. Når du flader ned, så gør det venligst fra et højt sted LOL

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 14-03-06 18:00

jojjjo

hmmm nu kan jeg sagtens bruge en penisring ikke noget problem, og spørg kvinderne om ikke de også kan li en mand bruger sådan en, for den får blodet til at blive i penis, forhindrer tilbageløb, forsinker udløsning, forstørrer blodårene(som kvinder elsker) ...

men måske er penisringene for store i Norge ?? for så virker de jo ikke.. *G*

og alle blodkars udvidende piller kan være farlige for folk, der er i risikogruppe for at få blodpropper eller med forkalkede årer.

men det var du vel klar over ...

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 14-03-06 18:08

Nordmænd....

I ER SÅ FULDE!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 14-03-06 18:30

er vi i gang med følgerne af moha. og tegninger? opfordrer til at nøjs med peter555.
hvorfor bjæffe ad nordmænd i flæng? er selv vild med norge og de nordmænd, jeg har været så heldig at træffe.
men reklamer i dølgsmål - næh tak.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-03-06 20:30

Jeg har intet i mod Nordmænd.....................men det er da en fjollet pille.
Eyvind.

Kommentar
Fra : jojjjo

Dato : 15-03-06 08:02

"TUSEN TAKK" FOR ALLE "HYGGELIGE" KOMMENTARER OM OSS "FJOLLEDE" NORDMENN.

VELGER LIKEVEL Å FORTSETTE MINE FERIER HVERT ENESTE ÅR MED FAMILIEN I DANMARK, DA JEG ALDRI HAR BLITT SÅ RAKKET NED PÅ AV NOEN DANSKER HITTIL. TVERT IMOT, HAR JEG PR.DAGS DATO ALDRI MØTT NOEN DANSKER MED TILSVARENDE NEGATIVE KOMMENTARER OG HOLDNINGER SOM I DETTE TILFELLE

VELGER ALLIKEVEL Å SI AT DANSKER ER HYGGELIGE OG TRIVELIGE FOLK

HA EN GOD DAG DANMARK

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 15-03-06 08:13

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 15-03-06 09:18

TÆNK sådan en lille sød tingest kan pustes såssss stor op - uden at sige baaaaang

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 15-03-06 09:30

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-03-06 10:50

Jeg har da ikke talt om nogen Nordmand der var fjollet.........................kun at pillen var fjollet.

Kommentar
Fra : skibonitten

Dato : 30-03-06 13:34

Indlægget er der vist ingen tvivl om er ren og skær reklame...

Og mht. om nordmænd er fjollede, så tror jeg de fleste er Ok, MEN MAN BEHØVER IKKE RÅBE OP FOR AT FÅ DET SIDSTE ORD!!

Og ja, en penisring er da helt klart at foretrække fremfor medikamenter, da den eneste bivirkning der, så vidt jeg ved, kan være er gummi/latex allergi eller "blå-hoved" hvis den er på for længe....

Kommentar
Fra : Tribler

Dato : 19-11-06 01:04

Dombo fik dem også! Men han troede det var stikpiller, så de virkede modsat.