/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Tak til frk.fidus
Fra : annvibeke
Vist : 1315 gange
300 point
Dato : 14-03-06 13:51

Jeg syn's det var et mægtig godt tips du lagde...
- og har allerede benyttet mig af en gratis prøve-konsultation...

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : tretentia

Dato : 14-03-06 18:47

hej undskyld jeg lige bryder ind, men jeg er også meget imponeret over hvad jeg har oplevet. Klart en der ved hvad det drejer sig om, jeg var meget overrasket.

Accepteret svar
Fra : frk.fidus

Modtaget 300 point
Dato : 14-03-06 20:28

Hej med jer... Tusind tak for den positive respons. Synd at i ikke kunne bedømme tipset

Knus Frk.Fidus

Godkendelse af svar
Fra : annvibeke

Dato : 15-03-06 07:02

Tak for svaret frk.fidus.

Ja...bedømmelser af tips er indimellem lidt 'skæve'

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 15-03-06 10:15

Haha... ja, der er nogle som sidder på magten herinde - sjovt nok kan man ikke slippe udenom. Mon det er de samme som ejer kandu?

Nå, men det glæder mig at se at der trods den dårlige bedømmelse er nogle der kunen bruge mit tip.

Knus frk.fidus.