/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Nemmeste bogføringsprogram
Fra : Malkekoen
Vist : 10359 gange
100 point
Dato : 14-03-06 08:43

En af mine venner skal til at starte egen virksomhed og har i den forbindelse brug for bogføringssoftware.

Hvilket skal det være? Det må meget gerne være noget der kan arbejde sammen med MS Office, men det er ikke et krav.

Er C5 løsningen eller er det andet man kan bruge?

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 14-03-06 09:01

dette skulle være godt
http://www.stoneware.dk/

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-03-06 09:01

Prøv at kigge på http://www.stoneware.dk/ og omkring Stone's SummaSummarum et enkelt og brugervenligt regnskabsprogram til bogføring i mindre virksomheder og foreninger.
http://www.summarum.dk/

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 14-03-06 09:03
Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 14-03-06 09:12

Kan varmt anbefale de to tidligere henvisninger til Stoneware's SummeSummarum. Et godt billigt dansk program, som man kan udvide med de funktioner der er brug for i den givne virksomhedstype.

VH
Denpete

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-03-06 09:13

Måske lige værd at gennemlæse http://www.100svar.dk/laering_frame.asp?id=73&sprog=DK
Søren

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 110 point
Dato : 14-03-06 09:14

Fra mit tidligere link, så er der nok at vælge imm. http://www.startogvaekst.dk/sw791.asp

Godkendelse af svar
Fra : Malkekoen

Dato : 14-03-06 09:30

Tak for svaret CLAN. Super link! Så må han sætte sig ned og kigge dem igennem. Der er flere, der ikke er så dyre - hvilket jo er rart under opstart (og vel også senere) :)...

Men tak igen - det var sørme hurtige svar!

Kommentar
Fra : janik

Dato : 14-03-06 10:10

hej malkekoen
Jeg kan varmt summesummarum en af mine
gode venner er forhandler er forhandler af programmet.
www.ndbit.dk
Her kan du downloade en demo af programmet.
Det koster fra 800kr til 1400 kr alt efter havd man har brug for.
Det er gratis at opdatere.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 14-03-06 10:19

Velbekomme... og takker for points. Glad for at du kunne bruge svaret.
Søren / CLAN

Kommentar
Fra : TobiasHyldeborg

Dato : 04-05-22 11:00

Jeg ved godt det er en lidt gammel tråd, men tænker det giver god mening at nævne et par af de nye bogføringsprogrammer, da tråden stadig er synlig på Google, når man søger efter netop bogføringsprogrammer.

Jeg arbejder selv i Visma Dinero og vi har over 70.000 små virksomheder som styrer deres regnskab i dette program. Det er gratis at bruge, eller man kan opgradere til "Pro" og gøre det endnu nemmere at styre økonomien.

Er man en lidt større virksomhed, kunne E-conomic være et bud. Her er der nogle mere avancerede funktioner, som kan være behjælpelige, hvis man begynder at have flere medarbejdere, skal arbejde med periodisering og andre mere avancerede ting.