/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Unlock af Nokia 8210
Fra : Kris
Vist : 538 gange
20 point
Dato : 05-08-01 22:49

Hej

Er det muligt at unlocke en mobil uden datakabel, med feks en kode? Og i så fald er der nogen der har en kode?

På forhånd tak.

Kris

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-08-01 22:09

Kris skrev:

> Er det muligt at unlocke en mobil uden datakabel,

Ja...

> med feks en kode? Og i
> så fald er der nogen der har en kode?

Den har dit teleselvskab....

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig, og på nogle modeller
af Nokia 3210 kan der også "lægges" 2 extra spil ind.
Drop en mail hvis du er intresseret: GSMUnlockDK@c.dk

Accepteret svar
Fra : hoejbjerg

Modtaget 20 point
Dato : 12-08-01 18:33

Du akn unlocke din NOKIA 8210 ved hjælp af den inbyggede IR port som der sidder i telefonen. Programmet/programmerne kan hentes på www.cellular.co.za/. Du skal s¨å bare have fat i eller låne en PC der har en IR-port, brug evt også programmet NOK Commander 8000 som kan hentes på samme side, sammen med mange andre nyttige programmer til NOKIA, men siden indeholder også programmer til andre fabrikater