/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Hvilken printer ska jeg vælge.
Fra : Fijala
Vist : 660 gange
200 point
Dato : 13-03-06 19:31

Jeg står over for at vil udskifte min printer og har kig på disse 2

HP Photosmart 3210
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/dk/da/ho/WF05a/2211-2453-7372859-7372859-12229294-12229296.html

Canon Pixma MP 500
http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Multifunctionals/Multifunctionals/PIXMA_MP500/index.asp?ComponentID=306116&SourcePageID=26562#1

Jeg er i tvivl om hvad jeg skal vælge, men jeg synes måske Canon er den bedste med hensyn til pris på blæk. Til gængæld er den noget større, selv om det ikke betyder det store.

Hvad skal jeg vælge. Kom med lidt gode råd.

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 13-03-06 19:44

Når du nu vil have en all in one
Så ville jeg sige HP frem for canon de skriver betydlig bedre. Og pæner

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 13-03-06 20:45

Hej, jeg har en HP All in one der kører på 4 år (OfficeJet G55) og den virker upåklageligt.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-03-06 21:02

Men efter forskellige tests der er lavet på all in one printere har Canon vundet over Hpen og den er også billigere i drift mht blæk. Dog har Hpen netværk indbygget hvilket jeg ikke tror Canonen har

Kommentar
Fra : sikkerhedsmargin

Dato : 14-03-06 19:29

Hejsa

Jeg ville satse på HP'en af flere årsager :

1) Fotos er væsentligt hurtigere på hp, du sparer ca. 40 sekunder på en "fremkaldelse"
2) HP printere går du aldrig galt i byen med.
3) Højere opløsning på HP's scanner del i forhold til Canon
4) Indbygget netkort
5) Canon leverer åbenbart ikke noget software med i forhold til HP, som bruger tid på at beskrive deres.

Sats på HP også selvom det er en smule dyrere, der går du ikke galt i byen

Kommentar
Fra : 290832

Dato : 17-03-06 10:58

Jeg har selv en Canon Pixma ip 3000! Som jeg er meget glad for, den er billig i brug og skriver fine foto ud, har skrevet mange 10*15 til kant og de er blevet rost meget

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 17-03-06 11:55

Jeg ville tage en canon Pixima IP 4200 det er bare en kanon printer billige patroner er på vej

skriver på cd/dvd og i foto størelse arkføder i bakke og oppe fra OK

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-03-06 19:59

Hejsa igen

Ja undskyld jeg ikke har været her, men frosten tog lige mine kabler til internettet, så TDC har lige ligget i bivuak ude for enden af vejen og de jeg er først lige koblet op.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-03-06 20:54

Jeg hælder nu mest til Canon.
Zita hvorfor vil du vælge Pixma 4200 frem for Pixma 500

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-03-06 20:55

Det skal nemlig helst være en alt i et printer

Annuller spørgsmålet
Fra : Fijala

Dato : 01-04-06 11:05

Jeg har desværre ikke har modtaget et brugbart svar, selvom jeg godt ved at det er svært at råde og vejlede andre i printervalg, annullerer jeg spørgsmålet da jeg ikke kan finde ud af hvem der skal have pointene.
Jeg har stillet mit køb i bero da der kommer en ny Canon Pixma MP 800R med netværk. Den tror jeg bliver valget.

Tak for alle indlæg.