/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Headset, med mic. til 6230i
Fra : Ji9
Vist : 480 gange
500 point
Dato : 13-03-06 13:41

Nokia 6230i

TDC. sælger et ”Nokia MP3 Music Kit” til ca. 7
Kr. 700,-, der indeholder:
et smart
KOSS PortaPro hovedsæt
med bærepose,
&
Audio Adapter AD-15, (som jeg allerede har)
MMC kort på 512 MB (som jeg allerede har)
Nokia Datakabel DKU-2. (som jeg allerede har)

Derfor er mit spørgsmål:
Hvad vil I anbefale mig at købe, af (hovedsæt) Headset (med indbygget mikrofon) så jeg kan høre musik og tale hvis mobilen ringer?

Jeg har kigget på mange test, hvor en af dem lyder:
”Nokia MP3 Music Kit
Nokia har lansert en musikkpakke som gir mobilen skikkelig fet lyd. Men har ikke Nokia skjønt at man også skal ringe med mobilen?”

Jeg er simpelthen faret vild i junglen af:
Hovedtelefoner = ingen mikrofon.
Headset = med mikrofon.
Og alle de fremmede ord som jeg ikke ved hvad betyder.
Hvad er f.eks.: Dynamisk åben hovedtelefon?

Jeg ønsker blot at få et Headset, med nogenlunde lyd til brug i mobil tlf. Nokia 6230i & til en rimelig pris – ikke over ca. kr. 500,-

Årsag: jeg kan ikke døje noget der sidder IND i mine øre!
Så det skal være med bøjle ?

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 14-03-06 08:51

Har du penge nok skal det være dette, bluetooth uden bøjle men sidder udenpå øret, stereo, kan styre næsten alt i din nokia og selvfølgelig også samtaler : http://www.talifon.dk/products/details.asp?iID=748

Lidt billigere er dette : http://www.mytrendyphone.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=N9-8016

Men også et godt sæt

Og så venter vi med længsel på dette, som skulle være lige om hjørnet http://www.mobil.nu/ArticlePages/200601/04/20060104132031_MDK601/20060104132031_MDK601.dbp.asp

God fornøjelse.

Kommentar
Fra : Ji9

Dato : 17-03-06 15:00

Tak for svar Banzon

- Om Samsung SBH100 BT Stereo Headset -jeg KAN ikke ha noget der hænger i øret

- det Motorola Headset ser ikke ud som der også er microfon?
Ka ikke rigtigt gennemskue det?

og
- det VI venter vi med længsel på - er der mon microfon i det?

Der står godt nok i teksten:
"så man kan naturligvis også bruge det til at tale i - via mobilen eller via Skype."

Jeg har ingen erfaringer mht. den bagudrettede bøjle? Er den bedre end en alm?

Har du nogen anelse om hvad det kommer til at koste?
hvornår det kommer?
Hvem der kommer til at forhandle det?
eller andet?