/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
vedr. outlook express
Fra : jtj45
Vist : 582 gange
100 point
Dato : 13-03-06 01:18

Hej derude

Der skulle vel ikke være en venlig sjæl som kunne hjælpe mig med mit mailprogramm outlook express som har virket perfekt indtil i eftermiddags kan ikke sende og modtage mail, der er ingen fra udbyderens side og alt jeg har prøvet har ikke virket, hvad gør jeg så.

Håber meget på hjælp

Hilsen jeanne

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-03-06 02:13

Prøv at beskrive hvilken fejl meddelelse du får, det er ikke meget du skriver om selve fejlen

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 13-03-06 06:16

Hej, jeg bruger altid denne guide når jeg har problemer med express:

http://www.insideoutlookexpress.com/

Det er som regel 'msimn /reg' :

http://www.microsoft.com/windows/IE/community/columns/oerepair.mspx

samt XP bug fix KB900930 der klarer sagerne.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-03-06 06:20

som allerede skrevet - prøv at beskrive problemet lidt nærmere - og skriv hvad fejlmeddelelse du får når du forsøger at sende og modtage - samt hvilken udbyder du har

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 13-03-06 07:39

Har du betalt din regning til din udbyder

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-03-06 07:42

surfsusan for hulan da

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 13-03-06 09:22

Kommentar
Fra : jtj45

Dato : 13-03-06 10:52

hej til alle

tak for svarene og surfsusan jeg har betalt

da jeg tændte mailprogrammet virket det fint, jeg ved i hvordan men det gør det så jeg lukker spørgmålet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-03-06 14:19

du lukker spørgmålet ved enten at vælge acccepter hvis noget var brugbart - eller du kan vælge at annullere da der ingen hjælp var

Annuller spørgsmålet
Fra : jtj45

Dato : 27-09-06 11:55

Hej fandt selv og det gik faktiks i orden af sig selv og undskyld mange gange forsinkelsen