/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Nogen der har erfaringer med ?
Fra : hmmja
Vist : 1202 gange
60 point
Dato : 12-03-06 22:55

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-03-06 23:24

ja hvad tror du selv??
Jeg tror altså ikke en dyt på de der produkter...
Har du problemer med potensen, så snak med din læge istedet.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 12-03-06 23:34

som der står begge steder, så snak med din læge inden, da du kan blive alvorligt syg eller stille træskoene af dem...

jeg vil hellere anbefale en penisring, den kan hvis du har valgt en god en, stramme blodet ud i penis, og sænke tilbageløbet, det giver lidt mere tykkelse, samt store blodårer , hvilket kvinder godt kan li *SF*

og de koster ikke det store, og virker mange gange *S* hvis du husker at vaske dem ....

D9N

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-03-06 23:40

ja det var en meget bedre idé.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 13-03-06 06:58

Den med en penisring er faktisk en rigtig god ide. Det virker, men du skal bruge en i et godt materiale. Prøv at finde den hos www,lust.dk. Hvis du ønsker at den skal blive permanent større. kan du måske hjelpe med JELQ øvelser. Det er der mange der har fornøjelse af, og det koster ikke andet en arbejde med dine hænder. Prøv at se under jelq,com

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-03-06 11:01

Ikke for det skal være løgn, men en codyl kan også hjælpe.
Af de små tabletter.

Kommentar
Fra : cat2

Dato : 14-07-06 02:32

hvis du køber en dusk persille og spiser 3 - 5 stilke (stilk med blad) om dagen i 5-7 dage. Så er det en overraskende god virkning...........

Det virker sørme........ prøv før du dømmer