/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Optage skærm billed.....
Fra : hjerterum
Vist : 425 gange
100 point
Dato : 11-03-06 21:23

Er der en der ved om der findes et gratis program der kan filme hvad der vises på min skærm, også levende billeder…..
Venlig hilsen
hjerterum

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-03-06 21:51
Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 100 point
Dato : 12-03-06 11:42

Du skal lige bemærke, det ikke er alt du kan optage.
HyperCam, kan egenlig ikke optage mere fra nettet, end din Player kan.
Så hvis du tænker på at optage film og andet, så tror jeg du skal opgive.
Så skal du have andre, dyre programmer.

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 12-03-06 18:24

jeg har forsøgt at af filme et program fra et lokal tv station det kunne jeg ikke der bliver sort skærm der hvor filmen skulle være

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 13-03-06 23:23

Tak for svaret sofus.dk.

Kommentar
Fra : sofus.dk