/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Cafe med frisk te
Fra : Nanabanana
Vist : 348 gange
50 point
Dato : 11-03-06 18:30

Hej, er der nogen, der kender en god café i Københavnerområdet, hvor de serverer frisk te og ikke bare brevte? Til ca. 25 kr...?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-03-06 22:54

Nana - Det bedste du kan gøre er at gå en tur, besøge nogle cafeer og finde ud af det. Så risikerer du ganske vist at møde andre mennesker, men det hører jo med til cafe-livet.

Tag dig sammen Nana og prøv selv.

Som svar vil jeg sige: Masser af steder.

Kryb ud af din cocon og lev livet. Tør noget. Carpe Diem.

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 11-03-06 22:58

Jeg ved ikke, hvorfor du skal være sådan efter mig? Hvis du ikke kan lide mig eller mine spørgsmål, så lad være med at svare.

Hvad tror du Kandu er til? Det er da til at snakke med folk, og spørge f.eks. om folk har gode erfaringer med tecaféer!!! Jeg kan da sagtens gå ud og snakke med caféerne, men hvorfor gøre det, når jeg kan spørge folk herinde, om de har kendskab til en god café? ERFARINGER!?

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 11-03-06 23:01

Desuden forstår jeg ikke, at du ser det som en risiko at møde andre mennesker? Det er sundt at være social og møde nye mennesker og nye kulturer.
Det er også sundt at være et positivt menneske, og nu skal jeg nok tie stille

For jeg er bare ude efter en god café.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-03-06 23:14

Nana - Du modsiger dig selv. Jeg har ikke sagt noget om: "en risiko at møde andre mennesker".
Ja det er sundt at være social og møde nye mennesker og nye kulturer. Det har jeg heller ikke sagt at det ikke var.

OG jeg er IKKE efter dig. Men hvis du virkeligt vil vide noget om the-huse, så er der kun én vej nemlig at besøge dem selv. De råd du evt. kunne få herfra Kandu er ikke en kop the værd. Det er det jeg prøver at fortælle dig. Lev dit liv selv UDEN at spørge om råd på Internettet.

Den dag du virkeligt har problemer, så kom igen. Men the-drikning er sgu ikke et problem.

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 11-03-06 23:27

Citat
Så risikerer du ganske vist at møde andre mennesker

Hm... Hvis jeg kun skal skrive om problemer herinde, så er der jo ikke noget hyggesnak, og der er ingen grund til f.eks. at have et smalltalk-forum.

Jeg skriver herinde, fordi jeg godt kan lide at dele tanker med andre mennesker, og fordi jeg synes, at det er spændende at høre, hvad folk f.eks. har oplevet på en café.
Hvis du ikke har været på en god café med frisk te i Københavnerområdet, så forstår jeg slet ikke, hvorfor du skriver til mig.
Men du har helt klart misforstået idéen med Kandu. (Siger jeg, som ikke har særlig meget forstand herinde!) Dette er ikke kun et forum for problemer. Det er også et forum, hvor man kan spørge, om folk ved noget om gode te-steder. Det er det gode ved Kandu.
Jeg synes i hvert fald, at det er rart.

Jeg lever mit liv, så godt jeg nu kan. Og lige nu har jeg bare lyst til at snakke med andre folk om deres erfaringer på caféer med god te.

Hyggehejsa

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-03-06 23:29

Nanabanana -
Det er bar AJ's måde at fortælle at han ikke aner hvor i København man kan drikke rigtig the.
Jeg har også prøvet at søge, men der er faktisk ikke nogen som reklamerer med rigtig frisk the.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-03-06 00:30

Jeg vil tro, at du kan få det her

http://cafeplanb.dk/main.php

men ring til dem først, så du ikke tager dertil forgæves

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-03-06 00:31

Du skal klikke på varme drikke, der er flere te-sorter.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-03-06 01:17

café tea time på henholdsvis nørrebro og vesterbro har et rigtigt godt ry hvad frisk the angår - og er lidt for sig selv - du kan kigge lidt på linket og danne dig et indtryk
http://www.aok.dk/profile/27650
endvidere ligger der et større thehus på strøget som jeg har misset navnet på desværre

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 12-03-06 09:21

Hej
Det kan du hér. http://www.baresso.dk/Default.asp?ID=5
Kvaliteten er i top.

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 12-03-06 13:47

Super duper dejligt, tak :) Endelig! Jeg tjekker alle tre sider ud, som I har anbefalet...