/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
xbox 360 + computer
Fra : jannicolai
Vist : 519 gange
200 point
Dato : 11-03-06 13:46

Hej kan jeg tilslutte min x-box 360 til min computer, sådan at jeg kan bruge min fladskærm til at spille på.Det er en medion computer fra aldi jeg har med diverse ind og udgange.styre systemet er xp pro

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 11-03-06 19:43

Hej, ja du kan bruge din monitor med et såkaldt VGA kabel.

Men du kan ikke gøre det gennem PCen. Derfor skal du kombinere det med en omskifter så du kan skifte mellem PC og XBOX.

- Lars

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 11-03-06 20:19

en lg fladskærm med 8 sek opdattering vil den være ok til en xbox 360

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 200 point
Dato : 13-03-06 06:44

Hej, jeg går ud fra at du mener 8ms men ja det skulle være ok.

Mvh. Lars

Godkendelse af svar
Fra : jannicolai

Dato : 24-08-06 19:19

Tak for svaret lawitt. Jeg undskylder jeg ikke har fået lukket spørgsmålet, men gør det nu.den omskifter du skriver om , hvor kan jeg købe en sådan. Mvh Jannicolai