/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
2 partitioner på LAN/FTP Disk?
Fra : Psylicium
Vist : 535 gange
100 point
Dato : 11-03-06 11:05

Heya folkens

Jeg har lige investeret i en ViPowER VPA-3528Net NDAS-server, men jeg har et lille problem: Den kan tilsluttes både vha. LAN og USB (dog ikke samtidig), og fungere som FTP- og SMB-server. Jeg har lavet to partitioner, da jeg vil bruge én til ren FTP og den anden til alm. backup. Når den er tilsluttet via USB, kan jeg godt se og bruge begge partitioner, G: (BACKUP) og H: (FTP), men når jeg kører over LAN, kan jeg kun få adgang til BACKUP. Hvordan kan jeg få adgang til FTP-partitionen?

Mvh Henrik

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-03-06 11:48

Jeg kender ikke din server men
Du mangler sandsynligvis at give tilladelse til Lan adgang på FTP - ellers må du jo tilgå den via nettet (wan)
Du har måske en router som styrer dhcp