/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Billig Flodbådsferie 2006
Fra : CADmageren
Vist : 4659 gange
200 point
Dato : 11-03-06 10:15

Hejsa

Vi vil gerne på en billig flodbåds sommerferie i Europa - sikkert i Holland.

Har set Sunways hjemmeside, men jeg synes priserne er lidt i overkanten.
Båden behøver jo ikke være spritny, da det er oplevelsen der tæller.
Vi er to voksne, samt to piger (4 og 11 år)

Nogen der har nogle kontakter/links?

/Michael Christoffersen

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 11-03-06 17:45

Jeg har 3 gange lejet en flodbåd, det var godt nok i Frankrig, det er dyrt men skønt.
Man kan spare lidt ved selv at booke den hos f.eks. Crown Blue Line, men det er ikke meget.
Nede i Canal du Midi var der flere små udlejere, dem kan man ikke finde i turistkontoret i danmark, de var lidt billigere.
Nu ved jeg ikke hvordan det er i Holland, men i Frankrig kan du ikke leje gamle både, ikke så gamle ihvertfald.
Sidst var vi på Charente, båden kostede ca 11000 - 12000 kr, vi var 4 personer det er ca. 3000 pr. næse, så fik vi også en flaske cognac gratis.
Hvis du skal have fat i en lokal i Holland, skal du nok søge fra en hollandsk søgemaskine på engelsk eller hollandsk!

Jes

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 14-03-06 15:35

Måske noget at hente her: http://www.alfatravel.dk/flodbaad/holland.asp
/PG

Kommentar
Fra : CADmageren

Dato : 15-08-06 17:00

Undskyld at jeg ikke har lukket spørgsmålet før.

Vi har haft en superferie i Holland - som jeg helt sikkert kan anbefale.
Jeg fandt en del udlejere, men valgte http://www.yachtrental.nl/

Båden havde masser af plads, og kostede kun ca. 5500kr for 6 dage.
Alt fungerede som det skulle.

Her er der en liste over andre udlejere i Nordfrisien.
www.hhofstra.nl
www.brekken.nl
www.schiffart-yachtcharter.com
www.yachtchartersneek.nl
www.gjs-charter.nl
www.fnma-charters.nl
www.tacozijl.com
www.centerpoint.nl
www.zijda.nl
www.brakel-watersport.com
www.dedrait.nl
www.aquanaut.nl

Med venlig hilsen
Michael Christoffersen

Annuller spørgsmålet
Fra : CADmageren

Dato : 15-08-06 17:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål