/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Ice wind dale: Heart of winter
Fra : CyberFish
Vist : 344 gange
260 point
Dato : 26-11-02 17:45

Jeg har problemer med at køre spillet heart of winter som er expansion til ice wind dale

Når jeg har installeret ice wind dale, så begynder jeg at installere heart of winter..men til sidst siger den at den ikke kunne kopiere filerne til spillet..og derefter afslutter den det hele...nogle gange skriver den noget med open gl og direct draw error.

Jeg køre Winxp Dansk
og har et Gforce 2 ti 64 mb microstar grafik kort og jeg køre med den nyeste driver fra nvidia

Spillet har virket før..og jeg fatter ikke hvad der er sket siden den brokker sig over det en og andet nu !

Hvis jeg skal bruge noget open gl setup så vil jeg gerne vide hvor jeg kan hente det til winxp.

:)

Kommentar
Fra : CyberFish

Dato : 28-11-02 22:38

Jeg har nu prøvet diverse opengl sider og jeg kan ikke finde svaret derude.

Mit problem er stadig open Gl setup som siger det kun kan køre i win 95/98 og jeg køre winxp

Hvad kan jeg gøre eller hvor kan jeg finde den open gl setup til winxp ?!

Kommentar
Fra : CyberFish

Dato : 30-11-02 14:23

Jeg ved ik hvad jeg skal gøre og jeg ved ik hvad der er galt...nu har jeg installeret openGl til mit winxp ..men så siger mit icewind dale bare fejl eller et eller en anden fejl meddelse..plus mit heart of winter ikke vil installeres :(

Kommentar
Fra : emil.norgaard

Dato : 10-06-03 16:38

Jeg har haft nogenlunde samme problem tror jeg. Mit problem var, at der var en fil der manglede fordi jeg havde installeret det og bagefter slettet det. Filen blev bare hængende i den gamle mappe. Har du installeret det og slettet det mange gange?

Emil