/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
København -Polen by nær Krakow
Fra : Nanabanana
Vist : 651 gange
50 point
Dato : 10-03-06 18:04

Hej, er der nogle, der kender til bus-, tog- eller flytransport til Swietochlowicach - en by nær Krakow i Polen. Den må meget gerne være billig, og rejsetiden er ikke helt så vigtig.

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 50 point
Dato : 10-03-06 20:17
Kommentar
Fra : JensT

Dato : 10-03-06 20:19

Check lige stavningen af byens navn !!!

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 10-03-06 20:24

Er det ikke denne by?
http://www.swietochlowice.pl/

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 10-03-06 20:28

testet...:
Tak for deres henvendelse. De vil modtage svar fra os snarest muligt og senest inden 5 dage. Ved afrejse inden for de nærmeste 14 dage, kontakt venligst DSB udland 70 13 14 15, dagligt åbent fra 8 – 20. Så kan vi også straks oplyse, om der er ledige pladser i de ønskede tog.

Så det er nok bedst at ringe

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 10-03-06 21:10

Jo, det er skam den by... Kiggede bare på et postkort, hvor byens navn stod på polsk... :) Tak, jeg vil tjekke siderne ud!

Godkendelse af svar
Fra : Nanabanana

Dato : 29-05-06 09:56

Tak for svaret JensT. Desværre bliver turen nok ikke til noget alligevel.. Men mange tak for besværligheden!

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 29-05-06 10:08

Vil lige følge op med....

Det kan vist meget godt betale sig at booke via de Svenske Järnvager..
Der skulle være en del at spare.