/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Brugsanvisnig???
Fra : kitkatMor
Vist : 528 gange
20 point
Dato : 09-03-06 23:31

Hejsa!

Håber der er en som kan hjælpe mig, da jeg ikke lige er den bedste til teknik... Og da slet ikke når det står på engelsk
Mangler en dansk brugsanvisning til mit digitalkamera, som er et Pentex Optio S50... Har brugt en time på at finde en på nettet nu, men kan kun finde på andre sprog

På forhånd 1000 tak...

MVH. Louise

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-03-06 01:10

tror ikke den findes - men ved den findes på svensk et eller andet sted - om ikke andet så skriv til forhandler eller fabrik

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-03-06 01:12

prøv at forhøre dig på www.fotokritik.dk - der er større mulighed for at nogen ved det

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 10-03-06 07:05

Ifølge loven skal der følge en dansk brugsanvisning med, når man køber noget "teknisk", så bed din forhandler om en. Han har sikkert bare glemt at give dig den med. Mange gange er det blot en fotokopi af en oversættelse, den danske importør selv har lavet.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-03-06 09:21

Nu er det jo nok et Pentax, og ikke Pentex
PhotoShop, er nok ej heller den rigtige kategori
Nå spøg til side...
Optio S50 = Du kan se det + finde ekstra udstyr mv. på http://www.fovitech.dk/fotodok/pentax/penkam/digital/optio-s50.htm
På Digitalmagasinet finder du alle Pentax på http://www.digitalmagasinet.dk/showcamlist.asp?Producent=18 og dit Optio S50 på http://www.digitalmagasinet.dk/showcam.asp?ID=305
Det bliver nok svært at finde en Dansk manual, med mindre du gør / henholder dig til det som "hvaderikkeibrug" skriver, nemlig rette henvendelse til din forhandler ang. den omtalte lov??
Lov og lov, så vil du nemlig finde at man kun kan hente tysk, fransk, engelsk for Pentax OPTIO 50 via hjemmesiden http://www.pixmania.com/dk/dk/88466/art/pentax/optio-50.html#fichetechnique så jeg ved ikke rigtigt, med den der lov.
Håber nogle af de vedhæftede links er til en lille smule nytte, om end ikke andet, så må du ha' en god weekend.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : kitkatMor

Dato : 11-03-06 00:09

Tusinde mange tak... men jeg har desværre stadig ikke fundet en... Havde kigget på de sider i anbefalede.... men ja, nu har jeg skrevet til forhandler, så håber jeg får fat i en... Ellers er der ikke så meget ved mit nye kamera, for jeg forstår INTET, uden en dansk brugsanvisning