/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
terminsprøve matematik
Fra : needhelp
Vist : 1971 gange
20 point
Dato : 09-03-06 14:49

hej er der en der vil hjælpe mig med at forberedet terminsprøve i matematik. alså måske hjemmesider eller noget ligne.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-03-06 15:16

Du kan måske bruge noget på disse sider

http://www.duda.dk/Grundfag/Matematik/matematik.html

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 09-03-06 16:06

Den bedste forberedelse til prøven er, at du tager din matematikbog....går den i gennem og finder de emner, som du har svært ved. Lav så nogle af de gamle opgaver.

Det er jo netop det gennemgåede stof, som i bliver testet i.

Held og lykke til prøven

Kommentar
Fra : viviborgen

Dato : 09-03-06 16:09

Den bedste forberedelse til prøven er, at du tager din matematikbog....går den i gennem og finder de emner, som du har svært ved. Lav så nogle af de gamle opgaver.

Det er jo netop det gennemgåede stof, som i bliver testet i.

Held og lykke til prøven

Kommentar
Fra : transor

Dato : 30-03-06 23:31

Kære ven
Hvordan kan du tro at nogen kan hjælpe dig, når du ikke fortæller hvilket klassetrin det drejer sig om.

Kommentar
Fra : Nordsted1