/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Uønskede opkald
Fra : nuber2
Vist : 923 gange
200 point
Dato : 09-03-06 11:19

Findes der et abonnement hvor man kan blokere for opkald fra et bestemt nummer?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-03-06 11:55

tjah - jeg ved ikke om du har muligheder for det - jeg bruger 3g og kan fra min LG mobil gøre det at jeg kan afvise et nr i setup indstillingerne - der så ikke ringer igennem - jeg har for min egen skyld gjort det at jeg har indstillet til lydløs for andre - det har jo den funktion at man ikke hører opkaldet netop for det nr - så jeg får aldrig hverken hørt eller set det/dem

mener da at den funktion med afvis og sætte lyden til stille (altså ingen lyd) udfor et bestemt nr findes i flere telefoner

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-03-06 12:01

Telefonbog på nettet er gratis.
Spærring Med Spærring kan du gardere dig mod uønskede opkald, både til og fra din mobil. F.eks. kan du spærre for 901x, 905x og 909x services. Du kan spærre alle de mobiltelefoner, du betaler for.
Log ind på Selvbetjening og følg vejledningen i Mobilmanualen

fra dette link http://www.teliamobile.dk/teliamobile-dk-html-da/control/page?url=/pages/generated/business/business/Produkter_priser/Services/Andre_standard_services_start.jsp

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-03-06 12:22

Jeg er ikke selv tilmeldt telia, så jeg ved ikke om det også gælder alm. telefonnumre??

Kommentar
Fra : demsy

Dato : 04-04-06 14:58

Hej.

På TulipM.dk kan man også bruge spærring.

mvh
demsy.