/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
En anden udgave af "Hey Baby"
Fra : Kazistuta
Vist : 595 gange
100 point
Dato : 08-03-06 19:26

Så skal jeg bruge lidt hjælp igen

Jeg var engang i starten af det nye årtusind på skiferie i Risoul i Frankrig, hvor vi om aftenen besøgte et sted, der hed "La Grotte Du Yeti". Her spillede de det for mig dengang ukendte Bruce Channel nummer "Hey baby", som DJ Ötzi hittede med senere, men i en lidt mere rocket udgave. Jeg spurgte DJ'en dengang, men glemte selvfølgelig kunstnerens/bandets navn, udover at nummeret muligvis havde hollandsk oprindelse. Jeg har selv søgt og søgt uden held, og derfor håber jeg nu at en kvik kandu'er kan hjælpe mig lidt på vej.. Evt. én med hollandske kontakter?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-03-06 20:43
Kommentar
Fra : amdam

Dato : 09-03-06 00:33

Er det Ringo Starrs version, du mener?

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 09-03-06 14:49

Nej, havde DJ'en sagt Ringo Starr,havde der nok ringet en genkendelsesklokke oppe i hovedet på mig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-03-06 19:01

Hej igen... skal melodien være med "ny" lyd a la ôtzi, synger de på hollandsk. Når jeg sidder og søger, er der godt nok mange der har indsunget den, jeg kan se den også var med i Dirty Dancing, der har jeg godt nok ikke lagt mærke til den

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 09-03-06 19:34

Jeg har selv søgt på flere cover-sider uden held, så jeg regner faktisk kun med at kunne få hjælp, hvis en kandu'er har kontakter i det hollandske DJ-miljø....

Jeg kan i øvrigt så lige informere dig om, at det er Bruce Channels originaludgave, der er med i Dirty Dancing....

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 09-03-06 21:27

jeg ku godt tænke mig at vide hvad du egenligt søger,da jeg har hollandske kontaker