/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Flytning af indeks opsparings
Fra : Tikker
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 08-03-06 14:02

Hi outhere!
Er der nogen der ved om en indeks konto kan flyttes fra en bank til en anden bank, når udbetaling er igangsat?
Dette kan man ikke mht. forsikringer men jeg ved ikke om det er samme regler for banker.

Som I måske har set ,har der været en artikel om rentesatser på indeks konti. De svinger ret meget og en bank eller sparekasse på Mors hævder de er højest med vist nok 2,75%. Men der stod også at Forstædernes Bank til gode kunder giver 3,5%.
Sådan en er jeg og jeg har fået tilsagn om denne sats men jeg er i tvivl om kontoen kan flyttes.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-03-06 14:12

Hej Tikker.

Det er da bare at tage telefonen og ringe til din 'Forstædernes Bank og spørge?
Hvis det kan lade sig gøre at flytte kontoen, vil jeg tro at de sørger for det.

Held og lykke med det
Vh Dorthe