/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
alufælge
Fra : hondamand
Vist : 1380 gange
50 point
Dato : 07-03-06 16:52

Hej,,,,,er der nogen der kan sige mig hvor man kan få sine alufælge renoveret,,,,,der er en del småskrammer, ligesom de trænger til maling, helst på sjælland hvis det kan lade sig gøre

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-03-06 17:37

Det kan du med fordel gøre selv, det er slet ikke vanskeligt. Du kan købe et rense/poleremiddel f.eks. hos T.Hansen. Og en spraydåse med Alu-maling kan du købe samme sted.

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 07-03-06 20:41

Tag hen til en der kan sandblæse dem og få en autolaker til at male dem
Det er bare hel ok

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 09-03-06 08:49

Er det ikke lige før det er lige så billigt at finde nogle brugte fælge uden skrammer hvis man skal have autolaker til at male? eller det er måske ikk så dyrt..

Kommentar
Fra : Bo_Iceman

Dato : 10-03-06 14:11

Hej Hondamand!

Nu spørger du jo efter et sted på Sjælland, men jeg har fundet et sted i Silkeborg som er værd at kigge nærmere på.

Nu ved jeg jo ikke hvor meget du havde tænkt dig at bruge på denne renovering af dine fælge men her er et par pris eksembler: Opretning af fælg 438,-kr, Polering af 4 fælge: 4.375,-kr.,
Klarlakering 4 fælge: 1.250,-kr.
N.B. De fleste opgaver kræver at de ser fælgene først - især hvis de er bulede eller skrammede.

Deres hjemeside hedder: http://www.lmopretning.dk/

Håber det hjælper dig videre.

<<Iceman

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-03-06 22:15

Hej igen. Dit spørgsmål har nu været åbent længe, uden at der er kommet flere kommentarer.
Du bør derfor overveje spørgsmålets fremtid: Du har flere muligheder:

1.   Du kan annullere spørgsmålet. Dine point ER tabt og du giver dem ikke til nogen.
2.   Du kan læse alle kommentarer igennem og så vælge den bedste kommentar som svar på dit spørgsmål.
3.   Du kan forhøje point-tallet med min. 20 point og dermed bringe det op igen så andre Kandu’er får øje på det og måske kommer med endnu bedre kommentarer.
4.   Du kan undlade at gøre noget og så vil Kandu lukke spørgsmålet for dig OG idømme dig en straf i form af point-tab.

Jeg synes at du skylder folk én eller anden form for respons. Det er IKKE pænt at stille et spørgsmål, få svar, og så undlade at vende tilbage med en eller anden form for svar.

Venlig hilsen Arne Jakobsen