/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
overføre fra tlf
Fra : henham
Vist : 384 gange
100 point
Dato : 07-03-06 16:44

nu har jeg købt en USB Bluetooth dongle..jeg kan godt overføre filer til min tlf men jeg kan ikke komme ind på min tlf og hente evt billeder og kan ikke sende til min computer er der en der ved hvad jeg gør galt

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 07-03-06 20:55

Du skal ind i en menu på telefonen og give lov til at andre enheder kontakter din telefon via Bluetooth...
Herefter kan du via din PC søge enheder - og angive en adgangskode. Enten har din telefon en kode eller også skal du selv angive en (og samme) adgangskode både på PC og på Telefon.
Når det så er gjort kan du overføre filer fra Telefon til PC.
Muligvis er der noget SW med til telefon så u kan synkronisere adresebog og Kalender fra PC
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : henham

Dato : 08-03-06 06:48

tak det har jeg gjort kan jo også godt sende til telefonen...er der måske et program der er bedere end det der følger med nokia