/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
Hvide tænder
Fra : 86999984
Vist : 1058 gange
100 point
Dato : 07-03-06 11:33

Er der nogen som ved hvordan man kan få hvidere tænder uden at skulle blege dem. Jeg har prøvet tandpasta for rygere, det der hedder Clinomyn (eller sådan noget) men jeg syntes ikke det giver synlig resultat.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-03-06 11:42

tjahh - tandlægen kan hjælpe dig - og du kan vælge at få laserbehandling

Kommentar
Fra : melbit

Dato : 07-03-06 12:51

Prøv Denevit tandskyl og Denevit tandpasta........ Men giv det lige et par uger Min erfaring siger mig at det virker......

Held og lykke........
Mvh. Melbit

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 07-03-06 16:04

Jeg sværger også til Denivit tandpasta, og det er også min erfaring at det kan gå nogle uger. Den bedste effekt får du dog hvis du undlader at skylle børsten i vand inden du putter den i munden.